از آخرین عنوان جیسون آرون و ایساد ریبیچ برای شخصیت ثور رونمایی شد

جیسون آرون همواره یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان معاصر کمیک های ثور بوده و نقش پررنگی را در تثبیت جایگاه فعلی این شخصیت داشته است. او نویسنده‌ای است که تعدادی از حماسی ترین و برترین داستان های ثور را نوشته و مسلماً در میان نویسندگان برتر این شخصیت از جایگاه بالایی برخوردار است. با آنکه به نظر می رسید در ماه آگوست و با سری کمیک های ثور شاهد آخرین داستان این نویسنده برای خدای رعد باشیم، اما کار آرون هنوز با شاهزاده‌ی آزگارد تمام نشده است. یا شاید بهتر باشد بگوییم پادشاهِ آزگارد!

پایان الهۀ رعد!

جیسون آرون و ایساد ریبیچ بر روی یک مینی سری ۴ قسمتی با نام King Thor کار خواهند کرد که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. آرون نه تنها باری دیگر به سراغ پادشاه آزگارد، یعنی ثورِ پا به سن گذاشته، خواهد رفت بلکه قرار است نبرد نهایی او و برادرش لوکی را نیز به تصویر بکشد. نبردی که قرار است برای خدای رعد نفسگیر باشد، چرا که الهه‌ی فریب و نیرنگ، اسلحه‌ای بسیار نیرومند به نام The Necrosword را در اختیار دارد. هواداران کمیک های ثورِ جیسون آرون با این اسحله آشنایی دارند و به خوبی می دانند که حتی برای ثورِ نامیرا نیز مرگبار است. البته بر اساس کاور قسمت اول این مینی سری، می توان گفت که شاه ثور در این مبارزه تنها نیست و نوه های او، فریگ، اتلی و الیزیف نیز او را در این مبارزه یاری خواهند کرد.

King Thor

جرادو زافینو وظیفه‌ی طراحی کاور های واریانت این مینی سری را برعهده خواهد داشت. همچنین همان طور که پیش تر گفته شد، این مینی سری در ماه سپتامبر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments