از رویداد بعدی شخصیت ونوم رونمایی شد

شخصیت ونوم/ادی براک مدت تقریباً زیادی است که صاحب یک مجموعه کمیک اختصاصیِ تازه شده که از همان ابتدای انتشارش، یکی از محبوب‌ترین و جنجالی‌ترین عناوین انتشارات مارول لقب گرفته بود. تمام این‌ها به لطف دانی کیتس و رایان استگمن ممکن شده است که با همکاری یکدیگر داستان‌هایی سرگرم‌کننده برای ونوم خلق کردند. این‌بار نیز این دو هنرمند قرار است ادی براک را به ماجرایی تازه ببرند؛ به قسمت بعدی حماسه‌ی ونوم!

انتشارات مارول با پرده‌برداری از رویداد بعدی ونوم با عنوانِ پادشاه سیاه‌پوش (King in Black)، اعلام کرد که قرار است به‌زودی حمله‌ی کاراکتر نال را به جهان مارول شاهد باشیم. با توجه به اطلاعات منتشر شده، گروه‌های انتقام جویان و افراد ایکس نیز گرد هم خواهند آمد تا جلوی نال را بگیرند. در این بین اما ونوم تنها امید بشریت محسوب می‌شود. کیتس در رابطه با این رویداد گفت:

تا جایی که در یک رویداد امکانش بود، من سعی کردم باحال‌ترین، تاریک‌ترین، هوی متالی‌ترین و ترسناک‌ترین چیزی که می‌تونستم رو ارائه بدم. هنوز هم نمی‌تونم باور کنم که مارول به ما اجازه داده کاری تا این حد تاریک و ترسناک درست کنیم.

استگمن افزود:

یکی از چیزهایی که خیلی در رابطه با این سری بهش افتخار می‌کنم… شکل گرفتن کاراکتر نال هستش. ما یک‌سری دیزاینِ تازه برای نشون دادن در این سری داریم که به‌شدت باحال و وحشتناکن!

در ادامه می‌توانید کاور منتشر شده از رویداد پادشاه سیاه‌پوش را مشاهده کنید.

پادشاه سیاه‌پوش

به‌نظر می‌رسد که پادشاه سیاه‌پوش، ادامه‌ی راه کارنیج مطلق (Absolute Carnage) باشد؛ رویدادی که طی آن ادی براک، نال را از زندان کیهانی خود آزاد کرد. حال نال در راه زمین است تا انتقام خود را بگیرد. در تازه‌ترین آرک سری ونوم یا همان جزیره‌ی ونوم (Venom Island)، ادی براک برای درخواست کمک نزد انتقام جویان می‌رود و اعلام می‌کند که نال در راه است. عنوان Spider-Man/Venom نیز که در روز کمیک‌بوکِ مجانی منتشر خواهد شد، پیش زمینه‌ای برای رویداد پادشاه سیاه‌پوش می‌باشد.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments