از مجموعه کمیک اختصاصی شخصیت کیبل رونمایی شد

چندین ماه از معرفی و آغاز عناوین عصر تازه‌ی افراد ایکس می گذرد و طی این مدت عناوین مورد بحث جای خود را در میان پرفروش‌ترین کمیک های ماهانه باز کردند. به همین صورت نیز دور از انتظار نمی باشد که انتشارات مارول کمیک های جدیدی نیز تحت این مجموعه منتشر کند و در عین حال دنیای تازه‌ی خود را به سرپرستی جاناتان هیکمن گسترش دهد. اکنون اما نوبت به شخصیتی کم‌تر دیده شده رسیده است تا سری اختصاصی‌ای را با محوریت خود و دنیای پیرامونش به جلو ببرد؛ این فرد کسی نیست جز شخصیت کیبل، آن هم نسخه‌ی جوان‌تر و متفاوتی از او!

کیبل

مجموعه کمیک کیبل پذیرای جری دوگان و فیل نوتو به‌ عنوان نویسنده و طراح خود می باشد و طی این همکاری طرفداران باری دیگر شاهد نسخه‌ای متفاوت از این شخصیت تحت عنوان «کید کیبل» خواهند بود. در ادامه می توانید توضیحات فیل نوتو، طراح این کمیک را، پیرامون آن چیز که در انتظار طرفداران است، مطالعه کنید.

من از بابت کار کردن و برگشتن به دنیای افراد ایکس هیجان‌زده‌ام و خیلی هم خوشحالم که گروه‌مون رو به لطف رفیقم، جری دوگان، برگردوندیم روی کار! کیبل همیشه شخصیتِ مورد علاقه‌ای برام بوده و کار کردنِ دوباره در سبک طراحی مخصوصِ سری بلک ویدو باحاله.
برای کسایی که این کتاب رو می خونن شدیداً هیجان‌زده‌ام. معتقدم که داریم یه کار واقعاً خاص رو انجام می دیم؛ باهامون همراه باشید!

شخصیت کید کیبل نخستین حضور خود در دنیای کمیک را بین صفحات قسمت نخست رویداد Extermination تجربه نمود و به این سبب که هویتش فاش نشود تصمیم گرفت که همتای دیگر خود یا همان کیبلی که اکثراً می شناسیم را به قتل برساند. پس از رویدادِ اشاره شده، این شخصیت در بخش هایی از سری X-Force نیز حضور پیدا کرد. کیبل هم اکنون عضوی از افراد حاضر در سری کمیک Fallen Angels می باشد.

مجموعه کمیک اختصاصی کیبل همانند بسیاری از آثار تازه و هیجان‌انگیز دیگر، در ماه مارس ۲۰۲۰ شروع به انتشار می کند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments