از عنوان فانتزی The Last God برای ایمپرینت DC Black Label رونمایی شد

عناوین فانتزی همیشه طرفداران خاص خود را داشته‌اند و انتشارات مختلف نیز، همواره سعی کرده‌اند تا هواداران این ژانر را به خود جذب کنند. انتشارات دی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در طول سال ها با انتشار برخی عناوین فانتزی جذاب توانسته است مخاطبین این ژانر را راضی کند. اکنون بنظر می آید که دوباره قرار است شاهد یک عنوان فانتزی دیگر از این انتشارات باشیم، آن هم تحت ایمپرینت Black Label که با توجه به رویداد های اخیر، روز به روز، جایگاه بالاتری را نزد انتشارات دی سی پیدا می کند. مینی سری The Last God به نویسندگی فیلیپ کندی جانسون و طراحی ریکاردو فدریکی، داستان یک امپراطوری را روایت می کند که می بایست با شیاطین گذشته‌ی خود دست و پنجه نرم کند. با ما همراه باشید تا در ادامه با این عنوان جدید ایمپرینت Black Label بیشتر آشنا شویم.

خلاصه‌ای که از داستان این کمیک منتشر شده است به شرح زیر است:

سی سال پیش، گروهی از ماجراجویان افسانه‌ای جهان خود را نجات دادند. آن هم با شکست دادن تایرانت مول اولتپِ شیطانی، آخرین پروردگار. بعد از سقوط او، کل دنیا به دورانی جدید از صلح و صفا وارد شد. تا آن که یک نسل گذشت. رهبر اصلیِ ماجراجویان افسانه‌ای در گذشت و فرزندان و جانشینان خود را با حقیقتی تلخ تنها گذاشت: آخرین پروردگار هنوز هم زنده است!
و حال نسل جدیدی از قهرمانان می بایست رموز والدین‌شان را افشا کنند و تصمیم می گیرند آنچه که سی سال پیش آغاز شد را پایان دهند. و این بار، آن ها نباید شکست بخورند.

فیلیپ کندی جانسون طی بیانیه‌ای گفت:

این یک داستان ترسناک و دلهره آوره که در یک جهان شگفت انگیز فانتزی و حماسی روایت میشه. روایتگر دو نسل متفاوت، یکی داستان گروهی از قهرمانان افسانه‌ای که به ورای مرزهای خلقت سفر می کنن تا یه خدا رو از پا در بیارن، و دیگری داستان نسل بعد، که می فهمن پیشینیان‌شون اون قهرمان هایی نیستن که جهان باور داره. این سری، هنر خیره کننده و ترسناک ریکاردو فدریکیِ طراح، دین وایتِ رنگ آمیز و تام ناپولیتانویِ حروف چین رو به نمایش می ذاره. سه نابغه‌ی تمام عیار در تخصص خودشون. و جهان سازی این اثر اونقدر قوی و عمیقه که حتی میشه خارج از صفحات کمیک هم حسش کرد. هواداران D&D، بازی تاج و تخت، ارباب حلقه ها و Magic: the Gathering و هر کسی که از اکتشاف در دنیاهای فانتزی و خیالی لذت می بره، با The Last God به خوبی راضی میشه. منتظر باشید!

ریکاردو فدریکی نیز عنوان کرد:

وقتی که ازم درخواست شد تا روی این سری کار کنم واقعاً هیجان زده شدم. هم به این خاطر که عاشق ژانر فانتزی‌ام، مخصوصاً وقتی که ته مایه های ترسناک هم وجود داشته باشه، و هم اینکه فرصتی برای من بود تا از لحاظ تصویری یک جهان جدید رو خلق کنم. تمام اعضای تیم و تمام کسانی که در انتشارات دی سی کار می کنن، از من حمایت کردن و من به این خاطر ازشون ممنونم.

دن دیدیو، سردبیر انتشارات دی سی نیز اعلام کرد:

این سری انتشارات دی سی رو مجاب می کنه تا به تعهدش در قبال کار کردن با بهترین داستان سراها عمل کنه، همین طور که به تعهدش در قبال انتشار ایده های تازه و نو عمل می کنه.

مینی سری The Last God در ۱۲ قسمت و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد. اولین قسمت این عنوان در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) سال جاری میلادی منتشر می شود.

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments