از عنوان Harleen برای ایمپرینت Black Label رونمایی شد

مدتی پیش بود که انتشارات دی سی از عنوان Joker/Harley: Criminal Sanity برای ایمپرینت Black Label با هدف نگاهی تازه به خاستگاه هارلی کوئین و رابطه‌اش با جوکر رونمایی کرد؛ اما به نظر می آید انتشارات دی سی هنوز هم برای این شخصیت برنامه هایی در سر دارد، زیرا قرار است دوباره در عنوانی تحت ایمپرینت Black Label، روایتی متفاوت ولی تا حدودی آشنا از ریشه های شخصیت هارلی کوئین به نمایش در آید و چگونگی تبدیل شدن او از یک روانشناس عالی رتبه به معشوقه‌ی روانپریشِ شاهزاده‌ی جرم و جنایت بازآفرینی شود.

Harleen

عنوان Harleen به نویسندگی و طراحی استیپان شیچ (Stjepan Šejić) در سه قسمت منتشر خواهد شد. شیچ در رابطه با این عنوان گفت:

Harleen داستانِ انسانی شکسته هست که یه زمانی آدم خوبی بوده؛ داستانِ پزشکی که عاشق بیمارش میشه. این داستان، داستانِ رسیدن او به جهنمه که با نیتی خیر و لبخندی به بهای روحش، پوشانیده شده.
بیشتر از هر چیزی، این داستان، داستانِ آدم های خوبی هست که سقوط می کنن؛ آن هایی که در دامِ عشق می افتن و می شکنن.

در ادامه، چکیده‌ای از داستان این رمان گرافیکی را مشاهده خواهید کرد:

دکتر هارلین کوئینزل علاج دیوانگی در شهر گاتهام را پیدا کرده است. او تنها نیاز دارد تا کارکرد آن را ثابت کند. طی تحقیقاتش در رابطه با مجرمین و دیوانگان، که همان دلیلی‌ست که او را به تیمارستان آرکام و دپارتمان مرکزی پلیس گاتهام کشانده است، هارلین درصدد پایان دادن به بی عاطفگی در میان شهروندان گاتهام بر می آید؛ اما عدالت جویان فاسد و موسسات سلامت روان، جلوی راه او سبز می شوند و حالا این روانشناس جوان و قهار باید دست به کارهایی اساسی بزند تا بتواند شهر گاتهام را از دست خودش نجات بدهد!
پس از حملات متعدد جوکر به شهر گاتهام، هارلین بالاخره با یکی از مجرمانی که امیدوار است بتواند درمانش کند رو در رو می شود. سرانجام، طولی نمی کشد که او خودش را در حال غرق شدن در دیوانگی و جنونی که در وجود جوکر رخنه کرده بود، می بیند. اولین قدم های هارلین در این سفر نفرین شده که او را به هارلی کوئین افسانه‌ای تبدیل می کنند، در این داستان متفاوت و نفسگیر از عشقِ پیچیده و غم انگیز جوکر و هارلی روایت خواهند شد.

این عنوان از ۲۵ سپتامبر سال جاری میلادی و به صورت ماهیانه منتشر خواهد شد.

4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments