از قسمت دوم بازی Spider-Man رونمایی شد

بازی Marvel’s Spider-Man، ساخته‌ی استودیوی معروف اینسومنیاک، با انتشار در سال ۲۰۱۸ توانست به گیمر‌ها ثابت کند که بازی‌های کمیک‌بوکی، پس از سری Arkham نیز هنوز حرف‌هایی برای‌ گفتن دارند. موفقیت بی‌سابقه‌ی این اثر باعث شد تا در مدتی اندک ساخت قسمت دوم آن نیز تایید شود. آن‌طور که به‌نظر می‌آید، کمپانی سونی شب گذشته و طی رویدادی به‌طور رسمی از این قسمت رونمایی کرده است.

از زمانی که به‌خاطر دارم، به‌دنبال یک فرد در خور بودم. کسی که بتونه من رو کنار بزنه. کسی که بتونه من رو سورپرایز کنه. کسی که حتی بتونه من رو کتک بزنه. ولی تا حالا فقط [از این بابت] دلسرد شدم. آیا یکی از شماها می‌تونه بالاخره من رو به خواسته‌ام برسونه؟

معرفی بازی Marvel’s Spider-Man 2 با یک تریلر همراه بود. تریلری که طی آن صدای شخصی را می‌شنویم که به دنبال یک حریف شایسته و قدرتمند می‌گردد؛ شخصی که بسیاری گمان ‌می‌کنند کاراکتر کریون شکارچی (Kraven The Hunter) باشد. همان‌طور که انتظار می‌رفت «اسپایدرمنِ» «مایلز مورالز» نیز «پیتر پارکر» را همراهی می‌کند. در پایان شاهد صحنه‌ای هستیم که هواداران را به وجد آورده است، و آن حضور کاراکتر «ونوم» می‌باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر را از کانال آپارات کمیک اسکواد مشاهده کنید.

مشاهده در آپارات کمیک اسکواداین بازی در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که مانند قسمت قبلی، اسپایدرمن را در انحصار کنسول پلی‌استیشن نگه دارد. طبق برخی شایعات این بازی قرار است راهی برای اسپین‌آفِ کاراکتر ونوم باز کند که به لطف مجموعه فیلم‌هایش به محبوبیت زیادی رسیده است.

قسمت اول بازی Marvel’s Spider-Man، تحسین منتقدان و هواداران را به همراه داشت؛ به قدری که مدتی بعد شاهد ریمستر شدن این بازی برای کنسول PS5 بودیم. اسپین‌آف آن، یا همان Spider-Man: Miles Morales نیز تا مقدار زیادی در راضی کردن منتقدان و هواداران موفق بود و توانست تا حدودی، تجربه‌ای متفاوت نسبت به بازی اصلی ارائه دهد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Marvel’s Spider-Man در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود با انتشار تریلر بعدی اطلاعات بیستری به‌دست آوریم.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments