از مجموعه کمیک جدید بلک ویدو به نویسندگی کلی تامپسون رونمایی شد

از هفته‌ی گذشته به سبب نزدیک شدن به اکران فیلم اختصاصی شخصیت بلک ویدو، شاهد معرفی مجموعه کمیک هایی مرتبط با این شخصیت محبوب بوده‌ایم. در ادامه‌ی هیاهوی ایجاد شده، اکنون از سری دنباله‌دارِ اصلی این شخصیت نیز پرده‌برداری شده است و در ادامه به اطلاعات موجود از آن خواهیم پرداخت.

مجموعه کمیک تازه‌ی بلک ویدو این‌بار توسط نویسنده‌ی پُرکار انتشارات مارول، کلی تامپسون نوشته می شود و النا کاساگرندی به طراحی آن می پردازد. همچنین وظیفه‌ی طراحی کاور های این عنوان نیز بر دوش آدام هیوز است. سری جدید این شخصیت اما یک معما و تحقیقات ناتاشا رومانوف پیرامون آن را در سان‌فرانسیسکو مطرح می کند. البته در میان تحقیقات بلک ویدو، شخصیت های آشنایی چون رد گاردین و یلنا بلووا نیز در این کمیک حضور پیدا می کنند.

Black Widow

Black Widow #1
نویسنده: کلی تامپسون
طراح: النا کاساگرندی
طراح کاور: آدام هیوز

ناتاشا رومانوف از زمانی که زنده می باشد یک جاسوس بوده است و هیچ‌وقت از جست و خیز دست نکشیده، چه زمانی که برای افراد خوب کار می کرد و چه زمانی که به همراه افراد خبیث بود. اما دنیای ناتاشا درحال واژگون شدن است. در آن طرفِ دروازه‌ی طلاییِ سان‌فرانسیسکو معمایی وجود دارد که تنها بزرگ‌ترین جاسوس جهان مارول قادر به حل کردن آن می باشد.


تامپسون راجع‌به این مجموعه کمیک نیز سخنانی را به زبان آورده:

به‌نظرم بلک ویدو بر این مبنا که در خیلی از ژانر های مختلف به خوبی کار می کنه، به‌صورتی باورنکردنی شخصیت با ارزشیه. اما خب این موضوع همین‌طور می تونه باعث چالش‌برانگیز شدن اون هم بشه. من خیلی به دوگانگی ناتاشا علاقه دارم… در نتیجه دنبال یه تم مداوم در آرک اول هستم؛ طوری که ناتاشا در برابرش مبارزه و تکیه کنه.

شماره‌ی اول این کمیک به نویسندگی کلی تامپسون و طراحی النا کاساگرندی در ماه آپریل منتشر می شود. در طرف دیگر، از سایر عناوین مشابهی که اخیراً معرفی شده‌اند می توان به کمیک هایی چون سری اختصاصی تسک مستر و سری Widowmakers: Red Guardian and Yelena Belova اشاره داشت.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments