از مینی سری Event Leviathan: Checkmate رونمایی شد

ممکن است که رویداد Event Leviathan به نویسندگی برایان مایکل بندیس و طراحی الکس مالیو پایان یافته باشد، اما همان‌گونه که بندیس قبلاً وعده داده بود، در هر زمان می بایست خود را برای عناوین مرتبط با این رویداد آماده کنیم. امروز دریافتیم که وعده‌ی بندیس تو خالی نبوده است، چرا که مینی سری تازه‌ای در شرف انتشار است که ارتباطی مستقیم را با این رویداد دارد.

عنوان Event Leviathan: Checkmate یک مینی سری شش قسمتی به نویسندگی بندیس و طراحی مالیو می باشد که طی آن طرفداران باری دیگر شخصیت هایی چون گرین آرو، کوئسشن، لوئیز لین و تالیا الغول را به عنوان گروه جدیدی تحت نام آشنای Checkmate نظاره خواهند کرد؛ آنان اکنون یک گروه از جاسوسانی هستند که در کتار یکدیگر آمده‌اند تا آخرین خط دفاعی در برابر لویاتان را شکل دهند. دی سی همان‌طور وعده‌ی حضور قهرمانی مخفی در میان سایه ها را داده است؛ قهرمانی که این قابلیت را دارا می باشد تا کفه‌ی ترازو را به نفع گروه تازه‌ی Checkmate و یا بر علیه سازمان شیطانیِ مربوطه سنگین کند.

Event Leviathan: Checkmate

این مینی سری اولین عنوان معرفی شده‌ی مرتبط با رویداد Event Leviathan نمی باشد و طرفداران باید طی دیگر ایام امسال در انتظار آثاری مشابه همانند Leviathan Dawn و یک عنوان ویژه‌ی دیگر نیز باشند. بندیس همچنین در صحبت های جدید خود عنوان کرد که قرار است شاهد شماره هایی ویژه و مینی سری هایی باشیم که مستقیماً به داستانی بزرگ‌تر متصل هستند و پیامد و نتایج آنان نیز در برخی کمیک های دیگر نقش مهمی را ایفا می کنند؛ حتی در میان سری کمیک هایی که به‌دست برایان مایکل بندیس نوشته نمی شوند.

قسمت اول این مینی سری در تاریخ ۲۲ آپریل ۲۰۲۰ مصادف با ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ منتشر می شود.

8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments