از نخستین رویداد عظیم عصر جدید افراد ایکس رونمایی شد [C2E2 2020]

هم‌اینک مجموعه کمیک‌های مرتبط با افراد ایکس به سرپرستی جاناتان هیکمن مهم‌ترین بخش از انتشارات مارول می‌باشند، این موضوع حتی از منظر آمار فروش نیز صدق می‌کند. مطمئناً چندان سابقه نداشته است که چنین عناوین پرفروشی کنار یکدیگر و در قالب یک رویداد عظیم قرار نگیرند. به همین خاطر نیز طرفداران قرار است که رویدادی تابستانی را با حضور افراد ایکس شاهد باشند که طی آن تمامی عناوین این مجموعه دخیل هستند.

کراس‌اورِ X of Swords شامل ۱۵ بخش می‌شود و مستقیماً توسط جاناتان هیکمن هدایت خواهد شد. همچنین از طرفی، کراس‌اور فوق با رویدادهای سابق افراد ایکس، همچون Mutant Massacre و Age of Apocalypse و Messiah Complex مقایسه می‌شود. هیکمن در باب این رویداد عنوان کرد:

به این‌خاطر که ما مجموعه‌ی جدید افراد ایکس رو ساختیم و از اون‌جایی که می‌دونیم داریم به کجا می‌ریم، یکی از باحال‌ترین چیزهایی که الان قادر به انجامش هستیم اینه که می‌تونیم یک‌سری چیزهای متفاوت رو امتحان کنیم. رویداد X of Swords قراره یک کراس‌اور سنت‌گرا باشه که بین کل مجموعه در گردشه. این یه‌جورایی شبیه بخش‌هایی از یک داستان واحده.

کراس‌‌اور X of Swords نمایان‌گر برخاستن ۱۰ عضو از افراد ایکس برای دفاع از کراکوآ با مجهز کردن خودشان به خنجرهای جدید، آشنا و افسانه‌ایِ تاریخ عظیم انتشارات مارول می‌باشد. همچنین گفته می‌شود که نژاد جهش‌یافته‌ها سرانجام قرار است سرنوشت مرموز خود را ملاقات کند. در این بین برخی تغییرات موثر نیز در فرنچایز افراد ایکس نوید داده می‌شود.

Swords of X

سرانجام این رویدادِ ۱۵ بخشی در ماه جولای آغاز می‌گردد و قرار است شمار زیادی از طرفداران را با خود همراه کند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments