از کمیک های جدید انتشارات دی سی تحت عنوان Dark Multiverse رونمایی شد

انتشارات دی سی نیز مانند دیگر ناشرین بزرگ صنعت کمیک، عناوین ماندگار بی شماری دارد. عناوینی که پس از مدتی دوباره بازنشر می شوند تا مخاطبین تازه نیز از آن ها لذت ببرند. حال این انتشارات باری دیگر قصد بازنشر تعدادی از عناوین ماندگار و عظیم خود را دارد، اما این بار به شیوه‌ای متفاوت؛ با نویسندگان، طراحان، و حتی داستانی تازه! داستان هایی که از دل رویداد متال (Dark Knights Metal) بیرون خواهند آمد و در مالتی ورس تاریک جریان خواهند داشت.

این داستان ها در قالب کمیک های تک قسمتی و تحت مجموعه‌ی Tales From the Dark Multiverse منتشر خواهند شد. تمامی عناوینی که تا به اینجا برای این مجموعه تایید شدند عبارت‌اند از: Death of Superman و Batman: Knightfall و Infinite Crisis و Blackest Night و The Judas Contract. انتشار این عناوین از ماه اکتبر آغاز خواهد شد و جمعی از طراحان و نویسندگان نام آشنای صنعت کمیک بر روی آن ها کار خواهند کرد تا این رویدادهای بزرگ دی سی را در دنیایی تاریک بازگو کنند.

در ادامه می توانید شاهد معرفی رسمی دو عدد از این عناوین باشید:

Tales From the Dark Multiverse: Batman: Knightfall

Tales From the Dark Multiverse: Batman: Knightfall
نویسنده: اسکات اسنایدر و کایل هیگینز
طراح: خاویر فرناندز
طراح کاور: لی ویکس

داستان این کمیک تک قسمتی، ۳۰ سال پس از شکست بروس وین و از دست دادن هویت بتمن، در شهر گاتهام رخ می دهد. با غیبت او، جین پائول ولی، ملقب به بتمن مقدس (Saint Batman)، ظهور کرده است. با حکمرانی آهنین خود، بتمن مقدس شهر گاتهام را به شهر رویاهایش تبدیل کرده است. قتل به امری پیش پا افتاده بدل گردیده و جنایتکاران در ترس زندگی می کنند. و تمامی این کارها با نام عدالت انجام می شود. اما هنگامی که بنظر می آید همه چیز از دست رفته است، خورشید امید باز هم به سوی گاتهام می درخشد، آن هم بخاطر پسرِ بین!


Tales From the Dark Multiverse: The Death of Superman

Tales From the Dark Multiverse: The Death of Superman
نویسنده: جف لاونس
طراح: برد واکر
طراح کاور: لی ویکس

عنوانی دیگر از مجموعه‌ی Dark Multiverse که به سراغ پرفروش ترین رویداد تاریخ کمیک رفته است. در دنیایی آشفته درست مثل دنیای خودمان، لوییز لین که از مرگ مرد پولادین به خشم آمده است، به نابودگر (Eradicator) تبدیل می شود، تا بتواند از کسانی که اجازه دادند سوپرمن بمیرد، و از دنیای سالمی که او نمی توانست آن را شکست دهد، انتقام بگیرد. حال با قدرتی مثل یک خدا، او می خواهد هر طور که شده است این جنگ بی پایان را پایان دهد. و همچنین به حکمفرمایی Supermen قبل از آنکه آغاز یابد، پایان بخشد.


هر کدام از این کمیک های تک قسمتی دارای ۴۸ صفحه می باشند و در آینده شاهد رونمایی از عناوین دیگر این مجموعه نیز خواهیم بود. عنوان Tales From the Dark Multiverse: Batman: Knightfall در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر)، و کمیک Tales From the Dark Multiverse: The Death of Superman نیز در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) منتشر خواهد شد. همچنین تمامی عناوین این مجموعه هنگام انتشار با نسخه‌ای یک دلاری از کمیک منبع منتشر می شوند.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments