اسکات اسنایدر اطلاعات تازه ای را در مورد کمیک جدید بتمن منتشر کرد

همانطور که می‌دانید، اسکات اسنایدر و گرگ کاپولو در دوره‌ی نیو ۵۲ نویسندگی و طراحی سری بتمن را بر عهده داشتند و بدون شک دو تن از شاخص ترین افراد در تاریخ کمیک‌های بتمن به شمار می‌روند.

اکنون اعلام شده که این زوج بار دیگر برای نویسندگی و طراحی داستانی از بتمن همکاری می‌کنند و پایانی را برای بتمنِ خود در نظر گرفته اند. این کمیک جدید بتمن: آخرین شوالیه‌ی روی زمین (Batman: Last Knight on Earth) نام دارد که تحت لیبل سیاه دی سی که مخصوص مخاطبان بزرگسال است منتشر خواهد شد.

به گفته‌ی اسکات اسنایدر، زمانی که کار خود برای نویسندگی بتمن را آغاز کرده بود و فشار زیادی را بر روی خود احساس می‌کرد، در کامیک کان سن دیگو با گرنت موریسون (نویسنده‌ی سابق کمیک‌های بتمن) ملاقات داشت و موریسون به او گفت که نیازی به رقابت با نویسندگان قبلی نیست و او باید ورژن بتمن خودش را بسازد و برای آن یک تولد و یک مرگ در نظر بگیرد.

سال صفر

اسنایدر به این توصیه عمل کرده، و آرک سال صفر (Zero Year) تولد و اوریجین بتمن او بوده و حالا داستان آخرین شوالیه‌ی روی زمین پایانی برای آن و تمام چیزهایی که توسط اسنایدر ساخته و پرداخته شده (از جمله جغدها و غیره) خواهد بود. او اعلام کرد که این داستان مربوط به ۲۵ سال دیگر است و بسیاری از شخصیت‌های دی سی از جمله لکس لوثر، سوپرمن، ویکسن و… نیز در آن حضور خواهند داشت.

تاریخ انتشار کمیک بتمن: آخرین شوالیه‌ی روی زمین هنوز اعلام نشده است.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments