اسکات اسنایدر کمیک جدید لیگ عدالت را خواهد نوشت!

انتشارت دی‌سی از عنوان جدید لیگ عدالت بعد از پایان رویداد “شب‌های تاریک: متال” پرده برداری کرد. با پایان رویداد “شب‌های تاریک: متال” در ششمین شماره‌ی آن در ماه مارس، یک سری کوتاه هفتگی در چهار قسمت به نام “Justice League: No Justice” آغاز خواهد شد.
این مینی سری، به نویسندگی “اسکات اسنایدر“، “جیمز تاینیون آی‌وی” و “جاشوا ویلیامسون” و با طراحی “فرانسیس ماناپول“، در نهم ماه می منتشر خواهد شد.
این عنوان، دنباله‌ی وقایع “شب‌های تاریک: متال” می باشد که نبرد لیگ عدالت با هفت ورژن خبیث بتمن در مالتی‌ورس تاریک را به نمایش می‌گذارد.
اسکات اسنایدر” اظهار کرد: «ما خیال می‌کردیم که تمام نقشه‌ی جهان دی‌سی را می‌شناسیم. خیال می‌کردیم که همه چیز را کشف کردیم اما حالا فهمیدیم که تمام این مدت مالتی‌ورس چیزی جز یک تنگ ماهی نبوده و حالا به درون اقیانوسی از تهدیدات تازه و وحشتناک، و احتمالات اعجاب انگیز افتاده‌ایم…»
در سری “Justice League: No Justice“، از گروه‌های مختلف و لیگ‌های جدید رونمایی خواهد شد که در تصاویر زیر ترکیب این گروه‌ها را مشاهده می‌کنید.

Team Mystery

تیم راز: سوپرمن، مارشن منهانتر، سینسترو، استارو و استارفایر.

Team Entropy

تیم آنتروپی: بتمن، لکس لوثر، دث استروک، لوبو و بیست بوی.

Team Wonder

تیم شگفتی: واندرومن، زاتانا، دکتر فیت، ریون و اتریگن.

Team Wisdom

تیم دانش: فلش، سایبورگ، اتم، رابین (دیمین وین) و هارلی کویین.

با این حساب، لیگ عدالت به چیزی بزرگ تر و گسترده تر از قبل تبدیل خواهد شد. لازم به ذکر است که داستان فعلی لیگ عدالت در تاریخ ۱۸ آوریل و در شماره‌ی ۴۳ و لیگ عدالت آمریکا در ۱۱ آوریل و در شماره‌ی ۲۹ به پایان خواهند رسید. در ضمن شما می توانید در کانال تلگرامی کمیک اسکواد با جستجو کردن عنوان No Justice از طراحی های ابتدایی این مینی سری دیدن فرمایید.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments