اطلاعات تازه‌ای از رویداد DC’s Year of the Villain منتشر شد

انتشارات دی سی در دو سال اخیر، رویداد های عظیم زیادی را منتشر کرده است و به همان اندازه رویداد های زیادی را نیز پیش رو دارد. یکی از این رویداد ها، Year of the Villain نام دارد و همان طور که از نامش پیداست، حول محور ویلن ها و ابرشرورهای دنیای دی سی، مخصوصاً لکس لوثر، جریان خواهد داشت. این رویداد که کراس اوری خواهد بود میان تعدادی از بزرگ‌ترین عناوین اصلی انتشارات دی سی، نویسندگان و طراحان سرشناس زیادی را به خود جذب کرده است که در بین آن ها می توان نام افرادی به مانند اسکات اسنایدر و الکس مالیو را مشاهده کرد.

اکنون انتشارات دی سی، به تازگی، اطلاعات جدیدی را از این رویداد مورد انتظار منتشر کرده و طبق وعده هایش قرار است این رویداد، تابستان مفرحی را برای طرفداران کمیک فراهم سازد. در ادامه نیز به بررسی این اطلاعات خواهیم پرداخت.

Year of the Villain

این کراس اور عظیم که در ماه می و با عنوان تک قسمتی Year of the Villain آغاز خواهد شد و در دیگر عناوین انتشارات دی سی ادامه پیدا خواهد کرد، تاثیر گسترده‌ای را بر جهان دی سی خواهد گذاشت. یکی از عناوینی که میزبان این کراس اور بزرگ خواهد بود، سری لیگ عدالت (Justice League) است. در ادامه می توانید اطلاعاتی که در رابطه با این سری منتشر شده است را مشاهده کنید:

لیگ عدالت

لیگ عدالت

در عنوان تک قسمتی DC’s Year of the Villain، به نویسندگی اسکات اسنایدر و جیمز تاینیون آیوی و طراحی جیم چانگ؛ لکس لوثر پی می برد که هیروئیسم و ابرقهرمان بودن، رویایی پوچ برای بشریت است، و برای آن که بشریت بتواند خود را به جایگاه والاتری در هستی برساند، لوثر باید شرورانه‌ترین غرایز خبیثانه‌ی خود را بپذیرد. و این به معنای انجام فداکاری هایی بزرگ است تا بتواند از حمایت پرپتویا (Perpetua) برخوردار شود؛ اولین موجود زنده‌ در جهان هستی که در Source Wall زندانی شده بود و حالا به علت اتفاقات رویداد متال آزاد شده است.
در قسمت ۲۵ سری کمیک های لیگ عدالت، به نویسندگی اسکات اسنایدر و تاینیون آیوی و طراحی ژاوی فرناندز، شاهد شکل گیری نقشه‌ی لکس لوثر خواهیم بود. در ماه جولای و در عنوان The Offer، لوثر قرار است در حضور برخی از با ارزش‌ترین شخصیت های دی سی، پیشنهادی را مطرح کند و باعث شود به پتانسیل پنهان خود رادست یابند! تمامی این وقایع به رویدادی حماسی در سال ۲۰۱۹ ختم می شوند که در آن شاهد جنگی عظیم میان لیگ عدالت و لژیون نابودی (Legion of Doom) خواهیم بود:
  • ماه جولای: Year of the Villain: The Offer
  • ماه آگوست: Year of the Villain: Dark Gifts
  • ماه سپتامبر: Year of the Villain: Evil Unleashed
  • ماه اکتبر: Year of the Villain: Doom Rising

مشخص نیست که چهار عنوان آخر در دل سری لیگ عدالت جریان دارند و یا عناوینی تک قسمتی هستند. در ادامه شاهد اطلاعاتی از رویداد Leviathan خواهید بود:

Leviathan

سری کمیک های اکشن/رویداد Leviathan

با آغاز داستان Leviathan Rises در قسمت ۱۰۰۷ سری کمیک های اکشن، برایان مایکل بندیس و استیو اپتینگ به کاوش در دنیای مخفیِ جاسوسی و تروریسم در جهان دی سی ادامه می دهند. گروهی مخفی با نام Leviathan به راحتی رقبای خود را از سر راه کنار می زند، در حالی که هدف اصلی این گروه و هویت رهبر آن ناشناخته است.
در عنوان تک قسمتی DC’s Year of the Villain، بتگرل (Batgirl) و گرین آرو (Green Arrow)، در داستانی که یادآور فیلم های هیجان انگیز و جاسوسی است، وارد یک معما می شوند. آن هم در حالی که پیشنهادها مطرح شده‌اند و مظنونین برای افشای هویت Leviathan به پا خواسته‌اند. هواداران می توانند این معما را در قسمت های ۱۰۱۰ و ۱۰۱۱ سری کمیک های اکشن و کمیک تک قسمتی Superman/Leviathan Rising: Special دنبال کنند؛ قبل از آن که بزرگ‌ترین کارآگاهان جهان دی سی، برای مقابله با تهدید بزرگی که در رویداد ۶ قسمتی Leviathan در جریان است، حاضر شوند.
این رویداد در تاریخ ۱۲ ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی انتشارش را آغاز خواهد کرد.

سری کمیک های بتمن نیز از تاثیرات این رویداد بزرگ در امان نخواهند بود:

بتمن: شهر بِین

بتمن: شهر بِین (Batman: City of Bane)

این تابستان برای شوالیه‌ی تاریکی نیز طولانی خواهد بود! به لطف تام کینگ و تونی اس دنیل، آرک City of Bane در قسمت ۷۵ سری کمیک های بتمن آغاز خواهد شد. این کمیک ویژه با روایت چند داستان، نتیجه‌ی تمام ۷۴ قسمت قبلی ران حماسی تام کینگ در سری کمیک های بتمن خواهد بود.
دار و دسته‌ی بِین وارد گاتهام شده‌اند و اسلحه خانه‌ی شهر را کنترل می کنند. و قرار نیست هیچ کدام از ویلن هایی که با برنامه هماهنگ نیستند را دعوت کنند. در همین حال بتمن گم شده است، یا حداقل آن بتمنی که دیگران می شناختند. پس اگر شهر گاتهام تحت سلطه‌ی بِین است، لکس لوثر چه پیشنهاد بهتری می تواند به او بدهد؟ آیا او این پیشنهاد را می پذیرد؟

هم چنین قرار هست شاهد کاور هایی اختصاصی برای شخصیت هایی باشیم که پیشنهاد لکس لوثر را قبول می کنند. در ماه نوامبر نیز شاهد انتشار این کاور ها در عناوین انتشارات دی سی خواهیم بود.

6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments