اطلاعاتی تازه از دو عنوان House of X و Powers of X منتشر شد

بدون تردید دو مینی سری قدرت ایکس (Powers of X) و خاندان ایکس (House of X)، از مورد انتظار ترین عناوین پیش روی انتشارات مارول هستند. دو عنوان به قلم جاناتان هیکمن؛ شخصی که قصد دارد سری کمیک های افراد ایکس (X-Men) را برای همیشه تغییر دهد و به وسیله‌ی آن ها، عصر جدیدی را در تاریخ این گروه رقم بزند. انتشارات مارول نیز به تازگی ویدیویی را در رابطه با این عناوین منتشر کرده است که عطش هواداران را بسیار بیشتر می کند. همچنین جاناتان هیکمن نیز اطلاعات تازه‌ای را از عناوین خود به اشتراک گذاشت و وعده‌ی داستانی متفاوت و هیجان انگیز را داد. در ادامه به ویدیوی مربوطه و اطلاعاتی که به تازگی از این دو مینی سری منتشر شده‌اند، نگاهی خواهیم داشت.

هم اکنون می توانید این ویدیو را در کانال آپارات کمیک اسکواد مشاهده کنید!

مشاهده در آپارات کمیک اسکوادهیکمن در رابطه با این عناوین گفت:

دلیل اینکه برای کار روی این پروژه استخدام شدم احتمالاً به این خاطره که می خوام نسخه‌ی خودم رو ازش به نمایش بذارم. اگه به این خاطر نباشه که دارم خنثی ترین و کلی ترین نسخه‌ی گروه افراد ایکس رو بر اساس نسخه‌ی اولیه‌ی این گروه، می نویسم. به شخصه برای من خیلی مهمه که به عنوان یک هنرمند، یک نویسنده و یک مولف، دیدگاه خودم رو نسبت به اون [ورژن ابتدایی افراد ایکس] به نمایش بذارم. قدرت جهان مارول بواسطه ثبات و پیوستگی‌ش هست، انگار که برای ۵۰ سال داشتیم یه داستان [مشترک] رو ادامه می دادیم. من قراره از این ویژگی در داخل کتاب های خودم استفاده کنم تا یه پیوستگی درونی داخل این داستان ها بوجود بیارم.

هیکمن صحبت های خود را با اشاره به این مسئله که عناوین او داستان های پیشین را تکرار نمی کنند، ادامه داد:

اگه به کارهای پیشین من در انتشارات مارول نگاه کنید، اِلمان هایی داشتن که توی اون بازه‌ی زمانی فراگیر شده بودن. منظورم عناوین چهار شگفت انگیز و انتقام جویان ئه. توی اون دوره زمانی، از یک سری شیطنت های موقت و مسائل غیر واقعی استفاده شد که همش بخاطر حسی بود که توی اون دوره‌ی زمانیِ مشخص داشتم؛ ولی دیگه قرار نیست هیچ کدوم از اون کارا رو انجام بدیم. هیچ خبری از ابعاد موازی، سفرهای زمانی و چنین چیزایی نیست. این یک داستان بسیار خطی، بسیار ساده و بسیار تاثیرگذاره.

جوردن وایت، سردبیر ارشد انتشارات مارول، این داستان را بسیار عظیم توصیف کرده است، هرچند گویا خود او نیز در ابتدا چندان از این داستان رضایت نداشته اما با گذشت زمان، هیجان او بیشتر و بیشتر شده است.

House of X

وایت عنوان کرد:

برنامه‌ای که جاناتان برای افراد ایکس داره، اینه که می خواد دید مردم رو، برای همیشه، نسبت به جهش یافته های مارول عوض کنه. جاناتان برای ملاقاتی اومد به دفتر من و برنامه هاش رو برامون توضیح داد. اتفاقاتی که در Powers of X و House of X رخ میدن، قرار نیست فقط روی ۵ کاراکتری که در کاور قسمت اول House of X مشاهده می کنیم تاثیر بذارن. قراره کل نژاد جهش یافته ها رو تحت تاثیر قرار بدن و در این راستا، جهان مارول رو هم دستخوش تغییراتی کنن.

در ویدیوی منتشر شده از دو مینی سری Powers of X و House of X، جیسون آرون نیز این داستان را کاملاً متفاوت توصیف کرد و آن را ایده‌ای درخور برای گروه افراد ایکس خواند. جری دوگان نیز در ادامه عنوان کرد که این داستان، همان چیزی است که هواداران برایش لحظه شماری می کردند.

قسمت های اولِ دو مینی سری House of X و Powers of X در ماه جولای سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. انتظار می رود که در جشنواره‌ی کمیک کان سن دیگو اطلاعات مفصلی از این عناوین منتشر شود.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments