انتشارات مارول از عنوان Incoming بصورت رسمی پرده برداری کرد

عنوان Incoming، کمیکی مرموز می باشد که گفته می شد قرار است جهان مارول را تغییر دهد. عنوانی که چند روزی می شود تصاویری از آن منتشر و باعث خلق تئوری های زیادی شده است؛ تصاویری که نه تنها خبر از حضور شخصیت هایی از سرتاسر جهان مارول می دادند، بلکه معمای قتلی تازه را به نمایش می گذاشتند. معمایی که قهرمانان مارول می بایست با یکدیگر آن را حل کنند. اکنون انتشارات مارول بصورت رسمی اعلام کرده است که این قهرمانان کِی و کجا این کار را خواهند کرد. رویداد Incoming آینده‌ی جهان مارول را تعیین خواهد کرد.

بنا بر شنیده ها، این رویداد که دارای چند تن از برجسته ترین نویسندگان انتشارات مارول خواهد بود، نه تنها همه چیز را برای سال ۲۰۲۰ پایه گذاری خواهد کرد، بلکه به طور کلی آینده‌ی جهان مارول را سیقل خواهد داد. در ادامه می توانید شاهد خلاصه‌ای که از داستان قسمت اول این عنوان منتشر شده است را مطالعه کنید:

Incoming

Incoming #1
نویسندگان: ال یویینگ، دن اسلات، چیپ زدارسکی، کلی تامپسون، گرگ پک، ایوه ال. یویینگ، مت روزنبرگ، اد بریسون، صلاح‌الدین احمد، تاینی هاوارد، جاناتان هیکمن، گرگ پک، دانی کیتس و جیسون آرون
طراحان: هومبرتو راموس، جیم چیونگ و بسیاری دیگر
طراح کاور: پاتریک گلیسون

یک فرد آنان را متحد خواهد کرد! قتلی مرموز قهرمانان جهان مارول را متحد می سازد تا قاتل را پیدا کنند. هرچند که هیچکدام حتی نمی توانند تصور کنند که این جستجو به چه چیزهایی ختم خواهد شد و چگونه بر روی همه چیز در سال ۲۰۲۰ و فراتر از آن تاثیر خواهد گذاشت. چه کسی قاتل است و چه کسی مقتول؟
بخش پایانی هشتاد سالگی مارول، که هر آنچه در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاده بود را به یکدیگر وصل خواهد کرد و راه را برای آنچه که پیش رویمان است آماده می سازد. آن هم با حضور انتقام جویان، چهار شگفت انگیز، افراد ایکس، محافظین کهکشان، دردویل، اسپایدرمن، Champions، The Agents of Atlas، والکری، هالک، جسیکا جونز، ونوم، The Masked Raider، گوست رایدر و بسیاری دیگر.


طبق برخی شایعات این رویداد آغازگر ریلانچ دیگری در انتشارات مارول می باشد و حتی شاید تمام عناوین این انتشارات را به طور کلی تغییر دهد. پیش از این نیز شایعه شده بود که انتشارات مارول قصد دارد برای فروش بیشتر، عناوین خود را پس از مدت زمانی به طور مداوم ریلانچ کند. باید منتظر بود و دید که صحت و درستی این شایعات تا چه میزان است.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments