انیمیشن محبوب لیگ عدالت به دنیای کمیک می‌آید

جفت انتشارات مارول و دی‌سی یک سابقه‌ی بسیاری طولانی را در عرضه‌ی سریال‌های انیمیشنی دارند. برخی از این سریال‌ها همانند Batman: The Animated Series مخاطبان بسیاری را جذب خودشان کردند و برخی دیگر نیز، در این مسئله ناکام ماندند. یکی دیگر از سریال‌های انیمیشنی موفق دی‌سی Justice League Unlimited نام دارد که برای نسلی جدید و شاید ناآشنا، نام «لیگ عدالت» را در ذهن حک نمود و پس از ۳ فصل به اتمام رسید. اگر از طرفداران این اثر بوده‌اید، جای هیچ نگرانی‌ای از بابت زود پایان یافتن آن نیست، چرا که انتشارات دی‌سی این دنیای انیمشینی را در یک سری کمیک جدید ادامه می‌دهد.

این سری کمیک جدید که Justice League Infinity نام دارد، توسط «جیمز تاکر» و «جی. ام. دی‌متیئس» نوشته می‌شود و «ایتن بیورز» آن را طراحی می‌کند. جالب است که بدانید جیمز تاکر تهیه‌کننده‌ی سریال Justice League Unlimited بوده و دی‌متیئس نیز، بسیاری از اپیزودهای آن را نوشته است. به زبان ساده، گویی انتشارات دی‌سی می‌خواهد که طرفداران قدیمی این سریال انیمیشنی را راضی نگه دارد.

در خلاصه‌ی داستان قسمت اول کمیک Justice League Infinity که به‌زودی منتشر می‌شود، اینگونه آمده است:

موجودی قدرتمند مشغول جستجو در میان عالم است و از هرجا که می‌گذرد، وحشت و ترس از خود به‌جا می‌گذارد. او کیست؟ به شما یک راهنمایی کوچک می‌کنیم؛ اگر از طرفداران سریال Justice League Unlimited باشید، قطعاً او را می‌شناسید.

قسمت اول این کمیک سه روز دیگر و در تاریخ ۶ جولای عرضه می‌شود. ناگفته نماند که این کمیک تنها سری کمیکِ مرتبط با سریال انیمیشنی لیگ عدالت نمی‌باشد، زیرا سال‌ها پیش این سریال کمیک دیگری را نیز به طرفداران خودش ارائه داد که انتشارش تا ۴۶ شماره دوام آورد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments