پنل سورپرایز انتشارات دی سی: از بازگشت Milestone تا معرفی عناوین جدید [DC FanDome]

پنل‌های کمیک در نخستین بخش از همایش DC FanDome به‌طور کامل به شخصیت‌های سیاه‌پوست و خصوصاً زیرمجموعه‌ی Milestone اختصاص داشت؛ زیرمجموعه‌ای که سال‌ها پیش توسط دی سی خریده شد، اما تا مدت‌ها خبری از آن نبود. البته که «دنیس کووان»، موسس انتشارات Milestone، اعلام کرده بود که به‌زودی اخباری رضایت‌بخش پیرو کاراکترهای این مجموعه می‌شنویم و همایش DC FanDome ثابت کرد که حق با او بوده است! در ادامه نگاهی مفصل خواهیم داشت به هرآنچه که در پنل سورپرایز کمیک‌های انتشارات دی سی رخ داد.


بازگشت Milestone

بازگشت انتشارات Milestone به عنوان زیرمجموعه

آن‌طور که گفته می‌شود، انتشارات Milestone در قالب یک زیرمجموعه و در فوریه ۲۰۲۱ بازمی‌گردد و شروعی دوباره خواهد داشت. برای آغاز کار این زیرمجموعه، عنوان تک قسمتی Milestone Returns: Zero منتشر خواهد شد که نه‌تنها ما را با کاراکترهای قدیمی و جدید این مجموعه آشنا می‌کند، بلکه سرنخ‌هایی از آینده‌ی آن نیز به هواداران می‌دهد. همچنین یک سری کمیک دیجیتالی و یک رمان گرافیکی برای کاراکتر استاتیک شاک تدارک دیده شده است که توسط «رینالد هادلین» و «کایل بیکر» خلق خواهد شد. دو کاراکتر «آیکان» و «راکت» نیز با یک کمیک دنباله‌دار اختصاصی به قلم رینالد هادلین و طراحی خودِ شخص دنیس کووان بازخواهند گشت. انتشارات دی سی نیز تا قبل از آغاز انتشار این عناوین، سری کمیک‌های قدیمی Milestone را باری دیگر منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود که در صورت موفقیت این عناوین، سری کمیک‌های بیشتری از کاراکترهای Milestone منتشر شود.


درخشش استاتیک شاک

شخصیت استاتیک شاک

هنگامی که از رینالد هادلین پرسیده شد که چه برنامه‌هایی برای Milestone در دنیای سینما وجود دارد، وی پاسخ داد:

ما درحال مذاکره برای ساخت یک فیلم سینمایی از کاراکتر استاتیک شاک هستیم. با زیرشاخه‌های دیگه‌ی کمپانی برادران وارنر هم حرف زدیم. مثلاً دپارتمان انیمیشن‌سازی که یک عالمه انیمیشن فوق‌العاده ساختن. ما می‌خوایم یک انیمیشن سینمایی بر اساس کاراکترهای Milestone بسازیم. همچنین درحال برنامه‌ریزی برای ساخت پادکست و سریال صوتی هم هستیم. ما Milestone رو هرجایی که باشید به هرشکلی که بخواید بهتون ارائه می‌دیم.

لازم به ذکر است که کاراکتر استاتیک شاک در سال ۲۰۰۰ صاحب سریال انیمیشنی اختصاصی خود شد که تا سال ۲۰۰۴ دوام آورد. البته که به عقیده‌ی بسیاری، این «سورپرایزِ» انتشارات دی سی آن‌چنان اتفاق بزرگ و دلچسبی نبود؛ اما بازگشت مجموعه Milestone برای هواداران آن بدون شک خوشحال‌کننده است.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments