با احیای استودیو Telltale Games دو بازی مهم آن ادامه پیدا خواهند کرد

استودیو Telltale Games استودیویی نام آشنا برای علاقه مندان به صنعت بازی های ویدیویی است. استودیویی که بخاطر شیوه‌ی داستان سرایی بخصوص و گیم پلی ویژه‌اش معروف است و با ساخت بازی هایی چون مردگان متحرک (The Walking Dead) زبانزد خاص و عام شد. با وجود آنکه این استودیو در سال ۲۰۱۸ بسته شد و بسیاری از پروژه های آن ناتمام ماندند، اما طبق خبرهایی که به گوش می رسد، به زودی قرار است شاهد بازگشت این استودیو باشیم و به دنبال آن شاهد ادامه پیدا کردن بازی هایی چون The Wolf Among Us و Batman: The Telltale Series خواهیم بود.

کمپانی LGC Entertainment وظیفه‌ی بازگرداندن این استودیو را بر عهده گرفته است و از همین رو قصد دارد تا بازی های پر طرفدارِ Batman: The Telltale Series و The Wolf Among Us و چندین بازی دیگر را نیز بازگرداند. البته معروف ترین بازی این کمپانی، یعنی مردگان متحرک دیگر به این استودیو تعلق ندارد و حق ساخت آن به Skybound اهدا شده است. همچنین با بسته شدن این استودیو در سال ۲۰۱۸ برنامه های ساخت بازی Stranger Things به طور کلی لغو شدند و بنظر می رسد که به علت بازگردانی حق ساخت این بازی به نتفلیکس برنامه‌ای برای آن وجود ندارد.

The Wolf Among Us

سرپرست جدید استودیو Telltale Games، جان اوتیلی، عنوان کرد:

این یک کسب و کار ماندگاره که بخاطر وضعیت بازار و برخی انتخاب های مدیریت قبلیِ استودیو برای مدتی غایب بود. من از بازی هایی که داستان تعریف می کنن خوشم میاد و فکر می کنم که در صنعت ما باید کمپانی‌ای که در ساخت بازی هایی با محوریت داستان سرایی تخصص داره وجود داشته باشه.

اوتیلی در رابطه با آینده‌ی Telltale Games گفت:

ما احتمالاً ایده‌ی قسمتی بودن بازی ها رو نگه خواهیم داشت ولی با شیوه‌ای متفاوت. این از دیدگاه یک مصرف کننده‌ی رسانه، یک دنیای متفاوته. ما باید ببینیم که مردم دوست دارن چطور خودشون رو سرگرم کنن. من از ایده‌ی تماشا کردن خوشم میاد.

استودیوی Telltale Games مدتی پیش به دلیل مشکلات مالی، بسیاری از کارمندان خود را اخراج کرد اما گفته می شود که با بازگشت این استودیو، به این کارمندان پیشنهاداتی استثنایی برای بازگشت داده می شود. بازی The Wolf Among Us، برگرفته از سری تحسین شده‌ی Fables از زیرمجموعه‌ی ورتیگو می باشد که به عنوان یکی از بازی های مطرح و با کیفیت استودیوی Telltale Games شناخته می شود. عنوان Batman: The Telltale Series نیز اقتباسی آزاد از کمیک های همین شخصیت از انتشارات دی سی است که جزئی از آخرین بازی های این کمپانی به‌شمار می رود.

1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments