بررسی دومین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت

با بررسی دومین تریلر رسمی فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت همراه کمیک اسکواد باشید.


بیان پیشینه ثانوس توسط گامورا

بیان اریجین ثانوس توسط گامورا

در اولین صحنه تریلر می بینیم که گامورا می گوید ثانوس در تمام عمرش به دنبال شش سنگ بی نهایت بوده است تا نیمی از یونیورس را پاک کند اما چه دلیلی دارد که ثانوس می خواهد نیمی از دنیا را نابود کند؟ آیا به متعادل کردن دنیا مربوط است که در تریلر قبلی گفته شد و یا صحبت های جو روسو که گفته بود ثانوس فکر می کند افزایش جمعیت در جهان موجب افزایش هرج و مرج خواهد شد و ثانوس قصد دارد جلوی این اتفاق را بگیرد؟ باید منتظر ماند و دید! در این بخش از تریلر اشاره هم به کمیک دستکش بی نهایت می شود که ثانوس در آن با یک بشکن، نیمی از جهان را نابود کرد!


حمله ثانوس به آزگاردی ها

حمله ثانوس به ازگاردی ها

در این صحنه به احتمال زیاد شاهد حمله ثانوس به آزگارد هستیم چرا که روی دستکش ثانوس فقط سنگ قدرت دیده می شود این صحنه به احتمال زیاد در اوایل فیلم و دنباله‌ی مستقیم صحنه‌ی بعد از تیتراژ فیلم ثور: راگناروک است. بعلاوه، در این صحنه، ثانوس زره دارد و نشان می دهد هواداران ناامید نخواهند شد و زره به یاد ماندنی ثانوس را خواهند دید.


نجات پیتر؟

نجات پیتر؟

در این صحنه می بینیم که تونی استارک با زره جدیدش به سمت سفینه دایره‌ای شکل می رود. در تریلر قبلی دیده بودیم که پیتر روی این سفینه قرار دارد و سفینه در حال خروج از جو است که می تواند باعث مرگ پیتر شود پس به احتمال زیاد تونی در این صحنه برای نجات پیتر به سمت این سفینه می رود.


آخرین مقاومت

آخرین مقاومت

در این صحنه می بینیم که کاپیتان آمریکا و بقیه انتقام جویان به واکاندا می روند که طبق اخبار اعلام شده برای محافظت ویژن از شر Black Order است که می خواهند سنگ ذهن روی پیشانی او را به دست آورند.

همچنین برادران روسو هم اعلام کرده اند که واکاندا آخرین محل مقاومت انتقام جویان خواهد بود پس آیا می توان نتیجه گرفت ثانوس سنگ ذهن را دیرتر از تمام سنگ ها به چنگ خواهد آورد؟


خارج کردن سنگ ذهن از سر ویژن؟

خارج کردن سنگ ذهن از سر ویژن؟

در این صحنه، یک هولوگرام از سر ویژن را روی دست شوری می بینیم. این احتمال وجود دارد که شوری بتواند به کمک تکنولوژی های بی نظیر واکاندا و آشنایی زیادی که با وایبرانیوم دارد سنگ ذهن را از سر ویژن خارج کند!


نبرد بزرگ!

تریلر اینفینیتی وار

در این صحنه ارتش ثانوس ملقب به Outrider را می بینیم که در حال حمله به واکاندا هستند که احتمالاً برای به دست آوردن سنگ بی نهایتِ ذهن است.


ثور با ابهت!

تور

در این بخش از تریلر در مکانی ناشناخته شاهد ثور هستیم و البته یک شات بی نظیر از پایین که ابهت واقعی شاهزاده آزگاردی را به دور از هر گونه شوخی نشان می دهد.

همچنین این صحنه به احتمال زیاد همان جایی است که در لگوست ها دیده ایم و ثور سلاح جدیدش را اینجا خواهد ساخت. البته این احتمال هم وجود دارد که ثور در این صحنه چکش جدیدش را در دست داشته باشد ولی برای جلوگیری از اسپویل از تریلر حذف شده باشد.


جوانی ثانوس!

تانوس

در این صحنه شاهد نسخه جوان تر ثانوس با یک زره بی نظیر هستیم که سیاره زادگاه گامورا را تصرف کرده است؛ هم چنین در یک صحنه احساسی می بینیم که دستان کوچک گامورا انگشت ثانوس را می فشارند؛ این به احتمال زیاد مصداق همان موضوعی است که جاش برولین گفته بود ثانوس ظرفیت عشق ورزیدن را دارد و این مساله نشان می دهد احتمالاً آن کسی که ثانوس در فیلم نشان خواهد داد او را دوست دارد گامورا است؛ این مساله نوید بخش این است که با یک ویلن بی روح مواجه نخواهیم بود.


لوکی!

لوکی

در این بخش از تریلر لوکی را می بینیم که در میان فرقه سیاهِ ثانوس و اجساد افرادی قرار دارد که به احتمال زیاد مردم آزگارد باشند. این صحنه احتمالاً به همان صحنه تریلر قبل مربوط می شود که لوکی، تسارکت را تقدیم ثانوس می کند و احتمالاً ثانوس هم جان او را خواهد بخشید و او را از ملازمان خود خواهد کرد. همچنین لوکی و ثانوس از فیلم انتقام جویان ۱ هم با یکدیگر آشنایی دارند چرا که در آنجا لوکی از طرف ثانوس، ارتش چیتاری را رهبری می کرد و عصای حامل سنگ ذهن را در اختیار داشت. به علاوه در این صحنه ثور را هم در حال شکنجه شدن می بینیم که احتمالاً به این دلیل است که حاضر نشده از ثانوس اطاعت کند. (در این عکس)


تایتان؟!

سیاره تایتان

در صحبت های برادران روسو فهمیدیم که تایتان نام سیاره زادگاه ثانوس است که نابود شده و ثانوس از اینکه نتوانسته جلوی نابودی اش را بگیرد ناراحت است. این مکان که در این شات و شات های بعدی هم آن را می بینیم به احتمال زیاد جایی است که نبرد نهایی ثانوس و انتقام جویان در آن رخ خواهد داد.


سنگ زمان!

دکتر استرنج

همانطور که در انتهای فیلم دکتر استرنج فهمیدیم، چشم آگاماتو در واقع سنگ بی نهایتِ زمان است و در اینجا ما دکتر استرنجی را می بینیم که در حال شکنجه شدن توسط ایبونی ماو است و اسیر شده این مساله این احتمال را تقویت می کند که ایبونی ماو بتواند سنگ بی نهایت زمان را از دکتر استرنج بگیرد و این مساله تایید کننده همان صحبت های برادران روسو است که گفته بودند در این فیلم مساله مبارزه با ثانوس و فرقه سیاه برای دکتر استرنج شخصی خواهد بود.

علاوه بر این، این صحنه یک سکانس فوق العاده وفادار به کمیک است و بسیار شبیه پانلی از رویداد Infinity نوشته جاناتان هیکمن است که در آن ایبونی ماو، دکتر استرنج را فریب می دهد. (در این عکس)


دردسر برای تونی!

تونی استارک

در این بخش می بینیم که زره تونی نابود شده و ثانوس می گوید: «وقتی کارم به پایان برسه هنوز نیمی از جمعیت زمین زنده خواهند بود؛ امیدوارم اونا تو رو بخاطر بیارن.» این مساله این احتمال را افزایش می دهد که در شات بعدی ثانوس به سمت تونی برود تا کار او را یکسره کند!


جنجالی ترین صحنه!

کاپیتان آمریکا

و در آخرین صحنه می بینیم که در کمال تعجب کاپیتان آمریکا دست ثانوس را نگه داشته است! این قسمت از فیلم به احتمال زیاد جعلی می باشد به چند دلیل:

۱- اینکه صورت ثانوس که بعد از این صحنه نشان داده می شود نسبت به بقیه قسمت ها CGI ضعیف تری دارد!
۲- اینکه کاپیتان بتواند دست ثانوس را نگه دارد منطقی نیست و با قدرت های ثانوس منطبق نیست.
۳- این عکس در یک شات دیگر نیز نمایش داده می شود و در آن سکانس، کاملاً مشخص است که صحنه ها دستکاری شده اند.

این بود تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت، امیدواریم لذت برده باشید و نظرات تان را با ما به اشتراک بگذارید.

7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments