بررسی دومین تریلر رسمی فیلم جانوران شگفت انگیز: جرایم گریندل والد [SDCC2018]

تریلر جدیدترین اثر دنیای جادویی وارنر، شب گذشته در کمیک کان سن دیگو ۲۰۱۸ پخش شد و دارای نکات جالبی بود که سوالات بزرگی را در ذهن ما به جا گذاشت. حالا با سایت کمیک اسکواد در بررسی تریلر فیلم جانوران شگفت انگیز: جرایم گریندل والد همراه باشید.

بازگشت نوت اسکمندر

 نوت اسکمندر

در ابتدای تریلر، زمان نوجوانی نوت اسکمندر را می بینیم که در مدرسه هاگوارتز و زیر نظر پروفسور دامبلدور در حال تحصیل است. با توجه به مواردی که در ادامه‌ی تریلر می بینیم واضح است که او همانند فیلم اول، به همراه دوستان خود، نقش اصلی را در مبارزه با گریندل والد خواهد داشت.

پروفسور دامبلدور

پروفسور دامبلدور

در این تریلر تمرکز ویژه ای هم روی شخصیت دامبلدور شده است و نکته‌ی جالب اینجاست که او می گوید نمی تواند با گریندل والد رو به رو شود و این وظیفه را به نوت واگذار می کند؛ مسئله ای که دلیل آن مشخص نیست و این سوال را ایجاد می کند که آیا در فیلم شاهد تقابل دامبلدور و گریندل والد خواهیم بود یا خیر؟

گریندل والد

گریندل والد

و بالاخره شاهد صحنه هایی از حضور گریندل والد در سری فیلم های جانوران شگفت انگیز هستیم؛ شخصیتی که نقش او را جانی دپ دوست داشتنی بازی می کند و با توجه به شواهد درون تریلر می توان امیدوار بود که شاهد یک شخصیتِ خبیث عالی باشیم. هر چند در طول تریلر، چیز زیادی از نقشه‌ی او مشخص نمی شود اما به نظر میرسد که او، یک موجود جادویی بسیار قدرتمند و یا یک طلسم خاص را آزاد کرده است که در چند لحظه شاهد تقابل نوت و دوستان او با این موجود هستیم.

و همچنان موجودات شگفت انگیز!

موجودات شگفت انگیز

در فیلم اول شاهد خیل عظیمی از جانوران جادویی بودیم که با رفتار های خاص و ویژگی های عجیب شان یکی از بزرگ ترین نکات مثبت فیلم اول بود. با توجه به صحنه های درون تریلر می توان متوجه شد که در فیلم دوم نیز شاهد جانوران جدید و البته ماجراهای جدیدی خواهیم بود.

کریدنس زنده است؟!

کریدنس

در فیلم نخست دیدیم که شخصیت کریدنس در واقع یک موجود جادویی به نام آبسکرس است و دیدیم که کشته شد؛ اما در این تریلر، در صحنه هایی شاهد ازرا میلر بودیم که این سوال را ایجاد می کند که او چگونه از حمله‌ی انجمن جادوگران آمریکا جان سالم به در برده است؟

لیتا لسترنج

لیتا لسترنج

این تریلر بخش های مختلف زیادی را در ارتباط با فیلم اول نشان داد. یکی دیگر از آن موارد این بود که در فیلم اولِ جانوران شگفت انگیز با دیدن یک تصویر متوجه شدیم که معشوقه‌ی نوت اسکمندر، لیتا لسترنج نام دارد و میدانستیم که این شخصیت با بازی زویی کراویتس در فیلم دوم حضور خواهد داشت.

نکته‌ی جالب اینجاست که با توجه به صحنه ای که می بینیم به نظر میرسد او در فیلم شخصیت مثبتی نیست و چه بسا طبق تئوری طرفداران رابطه‌ی فامیلی با بلاتریکس لسترنج خدمتکار معروف ولدومورت در سری فیلم های هری پاتر درست باشد.

فیلم جانوران شگفت انگیز: جرایم گریندل والد

فیلم جانوران شگفت انگیز: جرایم گریندل والد (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) یکی از فیلم های مورد انتظار و محبوب از دنیای هری پاتر می باشد که قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان ۹۷) اکران شود.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments