به اعلام رسمی دی سی، نسل پنجم رخ نخواهد داد [DC FanDome]

اگر اخبار نسل پنجم دی سی، جنجالی‌ترین و داغ‌ترین خبر یا حتی شایعه‌ی سالی که گذشت نباشد، قطعاً یکی از آن‌ها است. این خبر، مسئله‌ای بود که اکثر هواداران نسبت به آن واکنشی منفی داشتند و بدون شک در صورت رخ دادن آن، بسیاری از آن‌ها دست به اعتراض می‌زدند. با این وجود، خبرهای جدید حاکی از آن هستند که اخبارِ پیشین دیگر حقیقت ندارند. در ادامه به بررسی سخنان «جیم لی» می‌پردازیم که نه‌تنها نسل پنجم را تکذیب می‌کند، بلکه از آینده‌ی جهان دی سی نیز به ما می‌گوید؛ آینده‌ای که به نقل از او، با آنچه که هواداران شنیده‌اند بسیار متفاوت است.

سردبیر انتشارات دی سی طی بخش دوم مراسم DC Fandome اذعان داشت که بسیاری از شایعاتِ پخش شده در فضای مجازی اشتباه می‌باشند. به گفته‌ی او، هیچگونه جایگزینی و یا ریبوتی رخ نخواهد داد و آنچه که در سال ۲۰۲۱ برای کمیک‌های دی سی پیش می‌آید، بسیار متفاوت خواهد بود.

پروژه‌ای به اسم نسل پنجم (۵G) یا ریبوت یا چنین چیزی وجود نداره. ما فقط می‌خوایم داستان‌هایی متفاوت تعریف کنیم و به طبع، کاراکترهای متفاوت و جدیدی رو در سال آینده ارائه بدیم. ما یه عالمه ایده‌ی بزرگ توی ذهن داشتیم، و به‌جای اینکه همه‌شون رو با هم ارائه بدیم، شمارش عناوین‌مون رو از سر بگیریم و یا برای مدت کوتاهی فروش رو در دست داسته باشیم، تصمیم گرفتیم به ایده‌هایی که دوست داشتیم توجه کنیم و اون‌ها رو به شیوه‌ای طبیعی به داستان‌هایی دنباله‌دار تبدیل کنیم.

در ادامه، لی مستقیماً نسل پنجم را تکذیب کرد و از برنامه‌هایی بزرگ خبر داد:

اگه منتظر نسل پنجم هستین، پس باید زمانِ خیلی‌خیلی زیادی صبر پیشه کنین، چرا که چنین چیزی رخ نمی‌ده. اما اگه به دنبال پیشرفت‌هایی عظیم در جهان دی سی هستین، پس توی سال ۲۰۲۱ به چیزی که می‌خواین می‌رسین. البته که این تغییرات و پیشرفت‌ها با گذر زمان و در عناوین مناسب رخ می‌دن و هیچ نیازی نیست که همه‌ی داستان‌های ما همزمان به بحرانی عظیم و باورنکردنی کشیده بشن.

بر اساس گفته‌ها و شنیده‌ها، به‌نظر می‌رسد که طی ماه‌های آتی اطلاعات بیشتری از آینده‌ی جهان دی سی منتشر شوند تا طرفداران را در جریان روند اوضاع قرار دهند.

5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments