جف لوب آینده سریال های مارول را شرح داد

طی سال های آتی، قرار است شاهد پخش شدن تعداد زیادی از سریال های کمیک بوکی باشیم. کمپانی مارول نیز برنامه های مفصلی برای مدیوم تلویزیون در سر دارد. جدا از سریال های این کمپانی در استریم +Disney، بخش تلویزیونی مارول و یا همان Marvel TV نیز دارای سریال های خاص خود می باشد و بنظر می آید که عناوین بزرگی پیش روی این بخش قرار دارد. در ادامه به صحبت های جف لوب، مدیر بخش تلویزیونی مارول، خواهیم پرداخت که شامل اطلاعاتی در رابطه با آینده‌‌ی تلویزیونی مارول، سریال های آن و بسیاری از نکات دیگر می باشد.

با به پایان رسیدن بسیاری از عناوین بخش تلویزیونی مارول (مانند سریال های نتفلیکس و یا شبکه‌ی ABC) قرار است شاهد پخش شدن عناوینی جدید باشیم. جف لوب رسماً تایید کرد که سریال های Marvel TV برنامه های جداگانه‌ی خود را نسبت به سریال های +Disney خواهند داشت و ارتباطی میان آن ها نخواهد بود. هرچند بنظر می آید که قرار است شاهد همکاری این دو باشیم:

اول از همه چیز، باید یک چیزی رو روشن کنم، اونم اینه که سریال های کمپانی مارول در +Disney (شامل Loki و WandaVision و غیره) وظیفه و حاصل کار استودیوی فیلمسازی [مارول] هستن. ثانیاً، بخش تلویزیونی مارول با +Disney همکاری می کنه، ما فقط از اینکه می خوایم اونجا [+Disney] چیکار کنیم پرده برداری نکردیم.

او در ادامه درباره‌ی حضور بیشتری از جانب قهرمانان خیابانی مارول خبر داد. پیش از این سریال های مارول/نتفلیکس تعدادی از این ابرقهرمانان را به نمایش گذاشتند اما همان طور که می دانید این سریال ها با وجود محبوبیت میان هواداران، به مرور کنسل شدند. لوب در این رابطه عنوان کرد:

اگه قهرمانان مارول اینجان تا جهان رو نجات بدن پس قهرمانای خیابونیِ مارول و شوالیه های مارول معمولاً خودشون و محله‌شون رو نجات میدن. بعضی از اونا توی نتفلیکس به نمایش گذاشته شدن، ولی قهرمان های دیگه‌ای هم توی لیست هستن که قراره به زودی ظاهر بشن.

جف لوب در اصل به سری کمیک های زیرمجموعه‌ی شوالیه های مارول (Marvel Knights) که شامل عناوینی با درجه‌ی سنی بزرگسال در رابطه با داستان هایی با مقیاس کوچک تر بودند، اشاره کرد. یکی از اولین گزینه هایی که در این رابطه به ذهن می آید شخصیت مون نایت می باشد. از آنجایی که دیگر شوالیه های مارول حضور خود را تجربه کرده و یا تجربه خواهند کرد بعید نیست که مون نایت اولویت اول بخش تلویزیونی مارول محسوب شود. مخصوصاً که شایعات پیرامون ساخت یک لایو-اکشن از این شخصیت، برای سال ها است که جاری می باشد. البته امکان ساخت اسپین آف هایی چون میستی نایت و هل‌کت نیز وجود دارد.

مون نایت

به دنبال سخنان پیشین، جف لوب از بخشی تازه در عناوین تلویزیونی مارول رونمایی کرد. او به طور رسمی اعلام کرد که سریال هایی چون Ghost Rider و Helstrom تحت عنوان Adventure Into Fear پخش خواهند شد و از این طریق با یکدیگر مرتبط خواهند بود.

لوب عنوان کرد:

ما شروع کردیم به داشتن یه مکالمه‌ی همیشگی، این که توی دنیای کمیک یه روح انتقام هست و یه گروه از کاراکترهای غیرطبیعی وجود دارن. مثل گوست رایدر، مثل هل‌استروم، مثل خواهر هل‌استروم یعنی آنا. و بعدش یکهو متوجه شدیم که سه یا چهارتا سریال هستن که می تونیم بسازیم و الان با اسم Adventure Into Fear صداشون می زنیم.

از وی سوال شد که آیا می توان این سریال ها را سریال های ترسناک مارول (Marvel Horror) نامید یا خیر. لوب اینگونه پاسخ داد:

نه، درستش وحشته. چون وقتی میگی ترسناک، می تونه معانی زیادی داشته باشه. به عنوان نمونه، مثل سری فیلم های Saw، که تا جای ممکن از انجام دادن چیزایی مثل یه هیولای خونوار که اینور و اونور میره دوری می کنیم. چیزی که ما دوست داریم انجام بدیم به تصویر کشیدن کاراکترهایی از [جهان] ماروله که با تمام وجود می ترسیدن و باور داشتن که هیولا هستن. اما با پیش رفتن داستان، متوجه میشن که تمام این مدت قهرمان داستان بودن، نه خبیث داستان. ما همچین کاری رو قبلاً به هیچ وجه انجام ندادیم.

و البته آن طور که بنظر می آید، این دو سریال تنها آغازی بر سریال های وحشتناک مارول می باشند:

پس ما با گوست رایدر شروع کردیم، با گابریل لونا برنامه ریزی کردیم که برگرده و نقشی که در سریال ماموران شیلد بازی کرده بود رو تکرار کنه. بعدش هم قراره بریم سراغ هل‌استروم، و بعدش هم چندتا [سریال] دیگه که هنوز ازشون رونمایی نکردیم.

این دو سریال به دیگر سریال های مارول در شبکه‌ی Hulu خواهند پیوست. مانند سریال Runaways که به زودی پخش فصل سوم خود را تجربه خواهد کرد. همچنین طبق اخبار گذشته، شاهد پنج سریال انیمیشنی بزرگسالانه از مارول در این شبکه خواهیم بود. سریال هایی چون Howard the Duck و M.O.D.O.K و Hit-Monkey و Tigra and Dazzler که در آخر به سریال The Offenders ختم خواهند شد. انگرید اسکاجدا شورانر سریال Ghost Rider و پائول زبیفسکی شورانر سریال Helstrom خواهند بود. انتظار می رود که این دو سریال در سال ۲۰۲۰ پخش شوند.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments