دانلود موسیقی متن شب های تاریک: متال

شب های تاریک: متال (Dark Nights: Metal)، نام رویداد بلندآوازه‌ی انتشارات دی سی به نویسندگی اسکات اسنایدر و طراحی گرگ کاپولو بود؛ رویدادی که عصر جدیدی را برای قهرمانان این انتشارات رقم زد و تار و پود جهان دی سی را به شکلی نو تعریف کرد. این رویداد، همان طور که از نامش پیداست، تنها در رابطه با فلزات ساختاری جهان دی سی نبود و با بهره‌گیری از فضا و عناصر ژانر هووی متال و هارد راک، توانست خود را نسبت به باقی رویداد های این انتشارات و حتی نشریه های دیگر متمایز کند و جایگاهش را در دل مخاطبان به دست آورد.

به دنبال این محبوبیت بالا و تاثیرپذیری آن از فرهنگ متال، انتشارات دی سی بی‌کار نماند و با کمک لیبلِ Warner Records، آهنگساز معروف، تایلر بیتس (Tyler Bates) را مامور کرد تا موسیقی متن اختصاصی این رویداد را بسازد؛ آهنگسازی که ساخت موسیقیِ آثاری نظیر Watchmen، مجموعه‌‌ فیلم نگهبانان کهکشان، مجموعه‌ فیلم جان ویک، ددپول ۲، سریال پانیشر و حتی بازی ویدئویی God of War: Ascension را در کارنامه دارد و از آهنگسازان مطرح سینما و تلویزیون به شمار می رود.

موسیقی منتشر شده برای رویداد متال، شامل ۶ ترک با هنرنمایی ۶ خواننده‌ی متفاوت می باشد که توسط شخص تایلر بیتس تنظیم و آهنگسازی شده است. هم اکنون شما می توانید این آلبوم را در این پست، با ریلیز اختصاصی کمیک اسکواد، دریافت نمایید.

Dark Nights: Metal Soundtrack

دانلود موسیقی متن شب های تاریک: متال - Dark Nights: Metal

نام آلبوم: DC’s Dark Nights: Metal Soundtrack

نام آهنگساز: تایلر بیتس

سال انتشار: ۲۰۱۸

فرمت: Mp3

کیفیت: ۳۲۰kbps

حجم: ۶۷MB

مدت زمان: ۲۳:۲۰

لیست ترک ها:

Red Death (By Brann Dailor)
Brief Exchange (By Chino Moreno)
War Cry (By Alexis Krauss)
Fact Check (By Jason Aalon Butler)
The Calling (By Maria Brink & Chris Howorth)
Setting Sun (By Jerry Cantrell)

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments