از عنوان قسمت دوم فیلم واندرومن رونمایی شد!

سرانجام پس از شایعات و حدس و گمان‌های فراوان، عنوان قسمت دوم فیلم واندرومن رسماً اعلام شد. عنوان این فیلم واندرومن ۱۹۸۴ می‌باشد، که پتی جنکینز (کارگردان فیلم) و جف جانز (یکی از نویسنده‌های این فیلم) نیز پیش از این با انتشار تصویر “WW84” به نوعی آن را تأیید کرده بودند. همانطور که قبلاً هم اعلام شده بود، و همان گونه که از عنوان آن پیداست، داستان فیلم در دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد.

بازگشت استیو ترور در قسمت دوم واندرومن

اما علاوه بر این، به تازگی تصاویری از صحنه‌های فیلم منتشر شد که مهم ترین نکته‌ی آن حضور استیو ترور است. همانطور که می‌دانید، در پایان فیلم اول، هواپیمایی که استیو ترور آن را هدایت می‌کرد منفجر شد و استیو ترِوِر به خاطر فداکاریش کشته شد. اما در تصاویر منتشر شده از واندرومن ۱۹۸۴، مشاهده می‌کنید که پس از گذشت ۷۰ سال از وقایع قسمت اول، ظاهراً استیو ترور زنده است و تغییری هم در سن و سال او دیده نمی‌شود!

این اتفاق علاوه بر اینکه سبب واکنش‌های مثبت و همچنین تعجب هواداران شده است، سوالاتی را در ذهن ایجاد می‌کند. مثلاً اینکه آیا این همان استیو ترور است؟ اگر هست چگونه زنده و جوان مانده؟ یا اصلاً ممکن است که روح و یا خیالات باشد؟! لازم به ذکر است که پیش تر به صورت غیر رسمی اعلام شده بود عنوان فیلم Magic Hour می‌باشد، آیا ممکن است جادو یا به عبارت دیگر شخصیت سرسی در این بازگشت نقشی داشته باشد؟

تصاویر منتشر شده از پشت صحنه WW84

 

هم چنین، اولین تصویری که از این فیلم منتشر شد، تصویر دایانا پرنس بود که مقابل چندین صفحه‌ی نمایشگر ایستاده است و در آن‌ها تصاویر مختلفی از برنامه‌های تلویزیونی دهه‌ی هشتاد دیده می‌شود. از قضا، هواداران تعدادی از این برنامه‌های تلویزیونی را تشخیص داده‌اند و متوجه بعضی از نکات و ایستراگ‌های موجود در آن‌ها شده‌اند.

هم چنین ویدیوهایی از صحنه فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آنها را در کانال آپارات کمیک اسکواد مشاهده کنید!

بنا به گفته‌ی خانم پتی جنکینز، واندرومن در دهه‌ی هشتاد با وسوسه‌های دنیای ما مواجه می‌شود و باید آزمایش‌هایی را پشت سر بگذارد. گفته می‌شود که در دهه‌ی هشتاد میلادی مسائلی مانند افراط، جنگ سرد، کنترل زندگی خصوصی افراد، بدبینی مردم نسبت به دولت، و… وجود داشته است. بنابراین باید دید که واندرومن با چه مسائلی روبرو می‌شود و باید از چه امتحان و آزمایشی عبور کند. در ضمن، این کارگردان اظهار کرده که قصد دارد در این فیلم بدون اشاره به اریجین این شخصیت، تمام ظرفیت‌های واندرومن را به کار بگیرد.

اطلاعاتی نیز در مورد آنتاگونیست این فیلم یعنی چیتا (با بازی کریستن ویگ) منتشر شده است و به گفته‌ی برخی منابع، باربارا مینروا (چیتا) در ابتدا با دایانا رابطه‌ای دوستانه دارد، که ظاهرا برگرفته از کمیک‌های مدرن واندرومن (نوشته گرگ روکا) می‌باشد، و این رابطه در ادامه تبدیل به رقابت (و احتمالاً دشمنی) خواهد شد.

فیلم “واندرومن ۱۹۸۴” با بازی گل گدوت و به کارگردانی پتی جنکینز و نویسندگی دیو کالاهام و جف جانز در ماه نوامبر ۲۰۱۹ نمایش داده خواهد شد.

14 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments