پنل Wonder Comics: از فاز دوم آثار تا کمیک اختصاصی شخصیت آمتیست [NYCC2019]

زیرمجموعه‌ی Wonder Comics که شامل عناوینی با حضور قهرمانان نوجوان جهان دی سی می باشد، توسط برایان مایکل بندیس ابداع شد تا نیاز های هواداران نوجوان انتشارات دی سی را برطرف کند. برخی کمیک های این زیرمجموعه مانند Naomi وعده‌ی تغییراتی بزرگ در جهان دی سی را به ما دادند و عناوین دیگری چون Dial H For Hero صرفاً قصد روایت داستان نیمه‌مستقل خود را داشته‌اند. اما تمام آن ها یک نکته‌ی مشترک را یدک می کشیدند و آن هم تمرکز بر روی نوجوانان جهان دی سی بود. حال که این زیرمجموعه حدوداً نیمی از راه خود را گذرانده است، عوامل آن فرصت را مناسب دیده‌اند تا طی مراسم کمیک کان نیویورک اطلاعاتی پیرامون چگونگی به‌وجود آمدن آن، و ادامه‌ی راهش در اختیار هواداران بگذارند.

ایمی ریدر، که پیش‌تر تایید شد که در حال کار بر روی عنوان اختصاصی شخصیت آمتیست (Amethyst) می باشد، از جمله اشخاصی بود که در پنل Wonder Comics حضور داشت. وی در این رابطه گفت:

خب، راستش تا جایی که من شنیده بودم اون [برایان مایکل بندیس] قرار بود کاراکتر آمتیست، پرنسس جم‌ورلد رو به سری کمیک های Young Justice بیاره. اندی کوری با من تماس گرفت… اون ها خواستار همکاری با من بودن و در اون زمان من در واقع برنامه هایی برای کارهای مستقل خودم داشتم… هم اندی و هم بندیس به من فضای خیلی زیادی برای خیال‌پردازی دادن. من واقعاً می خواستم که یک داستان فانتزی خلق کنم… می خواستم مکانی داشته باشم که هیچ قانونی درش وجود نداشته باشه. کار کردن روی این پروژه خیلی شگفت انگیز بوده. فکر کنم در ماه فوریه منتشر بشه. یک مینی‌سری ۶ قسمتیه. و همه‌اش درمورد اون [آمتیست] در جم‌ورلده. یک جهان متفاوته… انگار که بخاطر مصرف روان‌گردان باهاش مواجه شدید… اون ها همه‌شون حیوانات مختلف دارن و قراره با یه دوستِ تازه که از آب ساخته شده آشنا بشن.

هنگامی که از وی خواسته شد تا این مینی‌سری را در سه کلمه توصیف نماید، ریدر از سه صفت «انفجار»، «مبارزه» و «رنگ بنفش» استفاده کرد.

Amethyst

در ادامه مارک راسل، نویسنده‌ی مینی‌سری Wonder Twins، در رابطه با این عنوان گفت:

فکر کنم ما می خواستیم که از فضایی ها به عنوان یک نماینده از جوانان استفاده کنیم، بخش زیادی از این داستان در مورد به خرج دادن شجاعت و فکر کردن به این موضوعه که ما همه اشتباه می کنیم. ما هم‌چنین می خواستیم که کاراکتری داشته باشیم که لباس شیر بپوشه و به شکلی مبهم شبیه لیونل ریچی (خواننده و ترانه سرا) باشه و اسم خودش رو لاین ال. ریچی گذاشته باشه. اما خب قانون اجازه‌ی این کار رو به ما نداد.

سپس سم هامفریز و جو کوئیننس، خالقین مینی سری Dial H For Hero در رابطه با عنوان خود سخن گفتند. هامفریز نام رنگ آمیز این عنوان را تایید کرد و کوئیننس این پروژه را تجربه‌ای بسیار مفرح خواند. هم‌چنین هامفریز اذعان داشت که در دومین نیمه‌ی این مینی‌سری شاهد پرده‌برداری از اسرار بسیاری خواهیم بود. هامفریز گفت:

تماشای واکنش مردم به این کتاب واقعاً هیجان انگیز بوده… چون ایده‌ی داستان خنده‌دار و کلاسیکه. کاراکترها تغییر می کنن، جهان ها عوض می شن… و همین باعث شد که بفهمیم دقیقاً دوست داریم Dial H For Hero چطور باشه. ما پذیرای همه‌ی استایل های متفاوت کمیک هستیم. تمام سبک های دنیای کمیک زیبا، شگفت انگیز، باحال و خفن هستن!

سپس جان تیمز ، از طراحان عنوان Young Justice چنین گفت:

قبل از این‌که وارد صنعت کمیک بشم، توی صنعت انیمیشن کار می کردم. به‌نظر میاد که فیلم ها، کمیک ها و انیمیشن ها نقاط مشترک خیلی زیادی دارن، اما اون ها یکی نیستن… اون ها با هم فرق دارن. [این تجربه] توی کمیک های هارلی کوئین یا Young Justice به من کمک می کنه. من از جنگ و دعوا خوشم میاد. این [سری Young Justice] اصولاً داستانی‌ئه که داره در پس‌زمینه رخ می‌ده و احتمالاً در دو قسمت بعدی ازش پرده‌برداری شه.

در ادامه اعلام شد که به زودی شاهد پیوستن Wonder Twins و نائومی به عنوان Young Justice خواهیم بود. ریدر هم‌چنین اطلاعاتی بیشتر از مینی سری خود به اشتراک گذاشت:

در واقع، داستان من قراره بعد از بازگشت آمتیست به خونه اتفاق بیفته. اون باید از تمام جهان محافظت کنه…[بندیس] قراره به من کمک کنه. یکی از چیزهایی که اون [بندیس] واقعاً دوست داشت در جم ورلد (Gemworld) وجود داشته باشه، تکنولوژی خاص خودشون یا همون جم-تک بود. من مسلماً قرار نیست یه داستان حماسی پر از شمشیرزنی و جادوگری روایت کنم. جهانِ کمیک جم ورلد هست اما ۱۲ جهان دیگه هم وجود دارن که بر اساس سنگ های زمینی الهام گرفته شدن. اون واقعاً از دارک لرد اوپال خوشش میاد، پس اون هم در کمیک حضور خواهد داشت.

ریدر هم‌چنین خلاصه‌ای از داستان مینی‌سری Amethyst به اشتراک گذاشت:

اون [آمتیست] به خونه برمی‌گرده و می فهمه که تمام مردمش ناپدید شدن و هیچ سرنخی ازشون نیست. به‌نظر نمی رسه که کسی بدونه چه اتفاقی افتاده و یا بخواد به آمتیست توضیح بده. این خلاصه‌ی کلیِ داستانه.
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments