از خالقین جدید سری کمیک بتمن رونمایی شد

مدتی پیش نویسنده‌ی فعلی سری کمیک‌های «بتمن»، «جیمز تاینیون آیوی»، اعلام کرد که به‌زودی انتشارات دی‌سی را به مقصد پلتفرم Substack ترک می‌کند. به همین علت، تمام دنبال‌کنندگانِ این کمیک انتظار پاسخ به یک پرسش اساسی را می‌کشیدند: چه کسی سکان هدایت سری بتمن را برعهده خواهد گرفت؟ اکنون به‌نظر می‌رسد که انتشارات دی‌سی پاسخ این سوال را داده است.

به اعلام رسمی انتشارات دی‌سی، نویسنده‌ی بعدی سری کمیک‌های بتمن، «جاشوآ ویلیامسون» خواهد بود؛ نامی که هواداران به واسطه‌ی رانِ نسبتاً طولانی‌اش در کمیک‌های «فلش» آن را می‌شناسند. این نویسنده‌ی پرکار توسط «حورحه مولینا» همراهی می‌شود که پیش از این سابقه‌ی طراحی سری کمیک Captain America: Man Out of Time به نویسندگی «مارک وید» را داشته است. رانِ این دو از قسمت ۱۱۸ آغاز خواهد شد و آرک داستانی‌شان نیز Abyss نام گرفته است.

به گفته‌ی ویلیامسون، طی رانِ او هواداران با دشمنی کاملاً نو مواجه خواهند شد که در قسمت ۱۱۸ اولین حضور خود را تجربه ‌می‌کند. این دشمن که نام آرک اول نیز از اسم خودِ او برداشته شده (Abyss) نخستین مخلوق این تیم جدید می‌باشد. همان‌طور که پیش از این به گوش می‌رسید، در قسمت‌های بعدی بتمن و طی رانِ ویلیامسون، شاهد خارج شدنِ بتمن از گاتهام خواهیم بود و البته کاستومی شبیه به کاستوم نسخه‌ی Batman Inc (به نویسندگی گرنت موریسون) را نظاره خواهیم کرد.

جدای این‌ها، بر اساس اعلام این نویسنده، با نزدیک شدن به قسمت ۱۱۸ کمیک‌های بتمن و پایان رویداد Fear State، اخبار بیشتری از رانِ او منتشر خواهد شد. او همچنین وعده‌ی رونمایی‌های دیگری را نیز داده است که به‌زودی از آن‌ها پرده‌برداری خواهد کرد. ویلیامسون به‌غیر از سری اصلی شخصیت فلش، نویسنده‌ی عناوین دیگری چون Infinite Frontier و سری جدید «رابین» نیز بوده است و به‌زودی عنوان Deathstroke Inc هم به کارنامه‌ی کاری‌اش در انتشارات دی‌سی اضافه خواهد شد.

جیمز تاینیون آیوی کار خود را با آرک Their Dark Designs آغاز کرد و به‌زودی با قسمت ۱۱۷ به رانِ خود در سری بتمن پایان می‌دهد. وی قصد دارد بر روی عناوین مستقل بیشتری کار کند و پلتفرم Substack این فرصت را برایش فراهم کرده است. بد نیست بدانید که قسمت ۱۱۸ سری بتمن که نخستین حضور این تیم خالقین جدید می‌باشد، در دسامبر سال جاری منتشر خواهد شد.

نظرات بسته شده است.