ساخت سریالی انیمیشنی بر اساس آکوامن تایید شد

به دنبال موفقیت فیلم Aquaman و در امتداد توسعه‌ی دنباله‌ی آن، اکنون ساخت یک سریال انیمیشنی برای این شخصیت با نام Aquaman: King of Atlantis در استریم HBO Max به تایید رسیده است. اما نکته‌ی مهم‌تر حضور مهم جیمز وان در مقام تهیه‌‌کننده‌ی اجرایی این سریال می باشد.

طبق گفته ها، سریال مورد بحث قرار است که در ۳ بخش تقسیم شود و به آرتور کری و تلاش های او برای وفق پیدا کردن با مسئولیت های یک پادشاه بپردازد. در ادامه می توانید خلاصه‌ی داستان این سریال را مطالعه کنید:

این سریال با نخستین روزِ آکوامن در مقام پادشاه آتلانتیس آغاز می شود و در عین حال، او کار های عقب‌مانده‌ی بسیاری را دارد که می بایست به آنان رسیدگی کند. خوشبختانه، او دو مشاور سلطنتی خود را در کنارش دارد تا راهنمایی‌اش کنند؛ والکوی حکیم و همین‌طور پرنسسِ جنگجوی کنترل کننده‌ی آب، مرا.
در بین سر و کله زدن با ساکنان بی‌پروای خشکی، شیاطین کهنی فراتر از زمان و برادرخوانده‌ای که می خواهد او را سرنگون کند، آکوامن در صدد به‌پا خواستن در برابر چالش ها و ثابت کردن این موضوع که خود فرد مناسبی برای تاج و تخت است، می باشد.

گویا این سریال قرار است اثری مخاطب‌پسند باشد و علاوه بر آن‌که شامل خط های داستانی‌ای پر جنب و جوش است، به همان میزان سبب عشق ورزیدن طرفداران به خودش می شود. همچنین ویکتور کورت‌رایت و مارلی هالپرن گریزر (فیلمنامه‌نویس انیمیشن Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles) به عنوان شو رانر ها و تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه حضور خواهند یافت.

دانلود موسیقی متن آکوامن

در سمت دیگر در حالی که قسمت دوم فیلم Aquaman کماکان برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است، هنوز تاریخ مشخصی برای پخش این سریال مشخص نیست.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments