سرانجام تاریخ انتشار کمیک Batman: Three Jokers مشخص شد

پس از گذشت مدت زمان بسیار زیاد از برملا شدن وجود سه جوکر در دنیای دی سی، طرفداران بیش از هر زمان، تشنه‌ی دانستن اطلاعات بیشتر پیرامون مینی سری Batman: Three Jokers هستند. این مینی سری توسط جف جانز خلق شده است و نخستین بار خود را طی صفحات رویداد Darkseid War به طرفداران نشان داد. حال با گذشت تمام این مدت، بالاخره تاریخ انتشار نخستین شماره‌‌ی این مینی سری مشخص شده است.

انتشارات دی سی برای معرفی این مینی سری یک بیانیه را منتشر ساخت و طی آن عنوان نمود که نخستین قسمت از مینی سری مورد بحث در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۹) عرضه می‌شود. دی سی وعده می‌دهد که مخاطبان با مطالعه‌ی این کمیک، سرانجام خواهند فهمید که چرا سه جوکر وجود دارد و این موضوع طی سالیان سال چه تاثیری را بر روی رابطه‌ی شوالیه‌ی تاریکی و شاهزاده‌ی جرم و جنایت نهاده است. همچنین انتشارات دی سی افزود:

در این داستانِ قدرت‌مند و احساسی، تمامی قربانیان جوکر، از جمله بتمن، بت‌گرل و رد هود با یکدیگر همکاری می‌کنند تا معمایی را حل نمایند که شبیه به هیچ‌یک از مسائلی که پیش‌تر با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده‌اند، نمی‌باشد.

«بتمن: سه جوکر» داستانی است که بیش از چهار سال می‌شود که در دست توسعه قرار دارد. همان‌طور که گفته شد، نخستین گام‌های معرفی این داستان طی شماره‌ی ۴۲ از مجموعه کمیک Justice League در سال ۲۰۱۵ برداشته شد. طی این کمیک، بتمن با استفاده از صندلی موبیوس دو سوال را مطرح نمود و منتظر پاسخِ درست ماند: چه کسی واقعاً والدین او را کشته است، و نام واقعی جوکر چیست؟ به هر حال، طرفداران نزدیک به ۸ ماه منتظر پاسخ ماندند و سپس در روزی که شماره‌ی ۵۰ از سری Justice League و کمیک تک‌قسمتی DC Universe: Rebirth منتشر شد، پاسخ خود را دریافت کردند؛ سه جوکر وجود دارد!

جوکر

قسمت اول از این مینی سری به نویسندگی جف جانز و طراحی جیسون فابوک، در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد ۱۳۹۹) به عنوان بخشی از زیرمجموعه‌ی بلک لیبل منتشر می‌شود. همچنین مخاطبان کمیک اسکواد می‌توانند برای تئوری‌پردازی و یافتن پاسخ پیرامون هویت جوکرهای داخل این داستان، نگاهی را به مقاله‌ی پیشین کمیک اسکواد، تحت عنوان بررسی فرضیه وجود سه جوکر | هویت آن‌ها چیست؟، بیاندازند.

19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments