سریالی انشعابی از The Suicide Squad با محوریت پیسمیکر ساخته می‌شود

فیلم جدید جوخه‌ی انتحار (The Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان»، حتی بدون انتشار یک تریلر درست و حسابی باز هم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های کمپانی دی سی می‌باشد. این اثر فیلمی بزرگسالانه و خاص است که توسط کارگردان خوش‌نامی همچون جیمز گان ساخته می‌شود؛ کسی که پیش از این، سری محبوب و متفاوت محافظین کهکشان (The Guardians of the Galaxy) را به هواداران تقدیم کرد. حال حتی قبل از انتشار خودِ فیلم، ساخت یک سریال فرعی بر اساس یکی از کاراکترهای آن تایید شده است. سریالی بر اساس شخصیت کمتر شناخته‌شده‌ای به نام پیسمیکر (Peacemaker) که نقش آن را هنرمندی دوست‌داشتنی به نام «جان سینا» برعهده دارد.

اوه لعنتی! پیسمیکر اومده!

کمپانی برادران وارنر با انتشار توییتی که در بخش بالا دیدیم، اعلام کرد که این کاراکتر با بازی جان سینا صاحب سریال اختصاصی خودش می‌شود که توسط شخص جیمز گان و «پیتر سفران» ساخته و در سرویس HBO Max پخش خواهد شد. فصل اول این سریال اکشن/کمدی ۸ قسمت خواهد داشت که تمامی آن‌ها به دست گان نوشته خواهند شد. تایم‌لاین این سریال تا زمان اکران فیلم The Suicide Squad مشخص نمی‌شود، اما گفته شده که در این اثر شاهد پیشینه‌ی پیسمیکر خواهیم بود و چندین تن از دیگر شخصیت‌های فیلم نیز در آن دیده خواهند شد. پیتر سفران و جان سینا نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. ساخت این اثر تلویزیونی از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

پوستر تبلیغاتی سریال پیسمیکر

جیمز گان در رابطه با این سریال گفت:

سریال پیسمیکر فرصتیه برای ما که از زاویه‌ی دید یک ابرقهرمان، ابرشرور و البته بزرگ‌ترین احمق دنیا به مشکلات جهان نگاهی داشته باشیم. من خیلی هیجان دارم برای اینکه دنیای فیلم The Suicide Squad رو گسترش بدم و این کاراکتر رو به سریال اختصاصی خودش بیارم. و البته برای دوباره کار کردن با جان، پیتر و دوستانم در برادران وارنر. این بهترین قسمتشه.

جان سینا افزود:

قبلاً هم گفتم که این یه افتخار بزرگ و یه فرصت شگفت‌انگیزه که با جیمز کار کنم و توی فیلم The Suicide Squad حضور داشته باشم؛ فیلمی که قراره معرکه بشه. من به طرز باورنکردنی‌ای هیجان‌زده‌ام که قراره دوباره برای سریال پیسمیکر با اون همکاری کنم. ما نمی‌تونیم صبر کنیم تا هوادارها این سریال رو ببینن!

کیسی بلویز، مدیر محتوایی شبکه‌های HBO و HBO Max نیز عنوان کرد:

جیمز گان این قابلیت منحصر به فرد رو داره که یه جهان سینمایی پرخرج خلق کنه و در عین حال، به روح و ذات هر کدوم از کاراکترهای اون زندگی ببخشه. ما منتظر یه ماجراجوییِ عمیق در دنیای پیسمیکر هستیم.

کاراکتر پیسمیکر یکی از شخصیت‌های نسبتاً گمنام کمپانی دی سی است که به عنوان فردی افراطی، بی‌کله و وطن‌پرست شناخته می‌شود. به نقل از جان سینا، او نمونه‌ی مسخره و افراطی «کاپیتان آمریکا» است. ساخت سریال اختصاصی این شخصیت، خبر از اطمینان سران وارنر و دی سی از موفقیت فیلم The Suicide Squad می‌دهد. گمان می‌رود که در صورت استقبال هواداران، کاراکترهای بیشتری از جوخه‌ی انتحار، سریال اختصاصی خود را دریافت کنند. فیلم The Suicide Squad در تاریخ ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments