سری کمیک های انتقام جویان با نویسندگی جیسون آرون ریلانچ خواهد شد

انتشارات مارول اعلام کرده که قرار است سری کمیک های انتقام جویان ریلانچ شده و سری جدید آن با شماره یک آغاز شود.
شماره یک از کمیک انتقام جویان توسط “جیسون آرون” و “اِد گینس” نوشته و طراحی شده است. در این سری، سه عضو اصلی گروه انتقام جویان یعنی ثور، کاپیتان آمریکا و مرد آهنی بار دیگر با هم متحد می شوند. هم چنین شی هالک، پلنگ سیاه، کاپیتان مارول و دکتر استرنج که در گذشته سابقه عضویت در این گروه را داشته اند، به همراه روح سوار (Ghost Rider)، به آنها ملحق خواهند شد؛ البته گفته شده که دکتر استرنج فقط برای مدت محدودی در این گروه حضور خواهد داشت.
در بین سری کمیک های جدید انتشارات مارول که با شماره یک از نو آغاز می شوند، داستان گروه انتقام جویان تنها عنوان انتقام جویان را دارا می باشد و خبری از عناوینی همچون “انتقام جویان جدید” یا “انتقام جویان مخفی” و… نخواهد بود.
خود شخص جیسون آرون در این باره گفته است:

ما می خواستیم که به یه خط داستانی کوتاه و اصلی برگردیم. به همراه شخصیت های بزرگ و نمادین در قلب آن. خب پس ما استیو، تونی، ثور (اودین سان) رو در کنار هم به قلب این تیم جدید برگردوندیم، و بقیه ی اعضای تیم رو در طی خط داستانی آرک اول در کنار آنها مستقر کردیم. هدف من از این سری خیلی ساده است، اگه شما قصد دارید فقط یک عنوان از مارول کامیکس — نه اینکه شما باید فقط یه عنوان از مارول کامیکس بخوانید، حالا اگه اینکارو کردید — شما بتونید این کتاب رو انتخاب کنید، اینگونه این داستان، چشم اندازی از دنیای مارول را به شما به صورت قسمت به قسمت نشان خواهد داد. ما می خواستیم شخصیت های بزرگ مون رو به نمایش بگذاریم و به خفن ترین و عجیب ترین مکان های موجود در اطراف یونیورس مارول برویم.

گفته شده است که فرمت و قالبِ سری جدید انتقام جویان شبیه به سری Thor: God of Thunder می باشد که توسط جیسون آرون در سال ۲۰۱۳ نوشته شده و داستان آن میان زمان گذشته و حال متغیر است؛ یعنی داستان این سری میان وقایع انتقام جویان حال حاضر و داستان انتقام جویانِ ۱۰۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح روایت خواهد شد. انتقام جویان ماقبل تاریخ در کمیک وان شات میراث مارول (Marvel Legacy) توسط جیسون آرون معرفی شدند که متشکل از نسخه های قدیمی شخصیت های پلنگ سیاه، روح سوار، اودین، فونیکس، استار برند، مشت آهنین و آگاموتو بوده است و شخصیت خبیث آن که موجودی از گونه‌ی سلستیال ها (Celestials) می باشد، این دو داستان را به هم مرتبط میسازد.

43 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments