سری کمیک های شوالیه های مارول ریلانچ خواهند شد [SDCC2018]

انتشارات مارول در بیستمین سالگرد انتشار سری کمیک های شوالیه های مارول خبر از بازگشت و ریلانچ این سری داد. وظیفه مدیریت و هماهنگی این سری را دانی کیتز نویسنده‌ی سری کمیک های ثانوس و ونوم برعهده خواهد داشت.

کیتز شخصاً نویسندگان سری جدید شوالیه های مارول را انتخاب کرده است:

تینی هاوارد، متیو روزنبرگ (نویسنده فونیکس: رستاخیز و پانیشر) و ویتا آیالا (نویسنده ماورای بتمن و وحشی ها).

در این ریلانچ، بسیاری از شخصیت های سری اصلی شوالیه های مارول به این سری باز خواهند گشت؛ از جمله: دردویل، پانیشر، پلنگ سیاه، گوست رایدر و الکترا.

شوالیه های مارول بخشی نمادین از انتشارات مارول است. این سری که به دنبال سری مشابه‌ ای از کمیک های مارول به نام تولد دوباره قهرمانان منتشر شد، مارول را که در سال ۱۹۹۸ در آستانه ورشکستگی بود نجات داد. زمانی که سری تولد دوباره قهرمانان در سال ۱۹۹۷ به اتمام رسید، در سال ۱۹۹۸ جو کسادا و جیمی پالمیوتی برای شروع سری مشابه جدیدی با نام شوالیه های مارول استخدام شدند. این سری که به نسبت فضای دارک تر و خشن تری داشت آنچنان موفق ظاهر شد که جو کسادا در سال ۲۰۰۰ به عنوان سردبیر در انتشارات مارول استخدام شد.

پس از جو کسادا، این سری، سال ها زیر نظر اکسل آلونسو ادامه یافت تا اینکه وی نیز جانشین مقام سردبیری جو کسادا شد. (چونکه جو کسادا ترفیع گرفته بود) نهایتاً این سری در سال ۲۰۱۳ کنسل شد اما حالا در بیستمین سالگرد انتشار این سری، خبر بازگشت آن به گوش میرسد.

هنوز کاملاً مشخص نیست که هر نویسنده کدام کمیک را نویسندگی خواهد کرد، هر چند احتمالاً وظیفه نویسندگی سری پانیشر به متیو روزنبرگ که نویسنده سری اصلی کمیک های این شخصیت از ریلانچ میراث مارول می باشد میرسد. این سری با وان شاتی تحت عنوان MK20 #1 به نویسندگی دانی کیتز و طراحی مایک دئوداتو در ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments