شبکه‌ آمازون سریالی بر اساس سری کمیک Paper Girls خواهد ساخت

شبکه‌ی آمازون با گذشت زمان، روز به روز تعداد عناوین اقتباسی خود را افزایش می دهد و با بودجه های اغلب کلان سعی در ساخت اقتباسی استاندارد از آثار مورد نظر را دارد. اما اکنون در جدید ترین خبر منتشر شده، مشخص شده است که اقتباس بعدی این شبکه از سری تحسین شده‌ی Paper Girls به قلم برایان کی. وان است.

بنا بر گزارش منابع خبری، تمامی مراحل حقوقی ساخت این اثر طی شده است و برایان کی. وان در جایگاه تهیه کننده‌ی اجرایی این سریال حضور دارد و استفانی فولسوم نیز این پروژه را رهبری می کند. همچنین حضور مستقیم کی. وان در این پروژه با توجه به سابقه‌ی کاری او در دنیای تلویزیون، می تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران باشد.

Paper Girls

لازم به ذکر است که این سریال نخستین پروژه‌ی اقتباسی از آثار برایان کی. وان با تهیه کنندگی کمپانی لجندری پیکچرز می باشد و بر طبق قرارداد های بین کی. وان و این کمپانی، بزودی ممکن است شاهد اقتباس های دیگری نیز باشیم. دیگر آثار این نویسنده نیز وضعیت مشابهی را طی می کنند؛ مانند سریال اقتباس شده از عنوان Y: The Last Man که پس از حاشیه های بسیار، توسط شبکه‌ی FX در حال تولید می باشد.

عنوان Paper Girls روایتگر داستان چهار دختربچه‌ی روزنامه رسان است که از ماجراهایی مانند سفر در زمان و حتی مواجهه با بیگانگان سر در می آورند و گاهاً این پروسه به جایی می رسد که آن ها حتی با نسخه های دیگری از خودشان در زمان های مختلف نیز روبرو می شوند. این عنوان توسط برایان کی. وان و کلیف چیانگ در انتشارات ایمیج خلق شده است و بزودی با شماره‌ی ۳۰ به پایان خواهد رسید.

با تمام اطلاعات ابتدایی‌ای که هم اکنون از این سریال منتشر شده است، هنوز تاریخی برای پخش آن مشخص نیست.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments