عنوان جدید اسنایدر، سول و کامیونکولی معرفی شد [SDCC2019]

چهارم جولای بود که اسکات اسنایدر (نویسنده‌ی سری Batman: The New 52) تصویری از یک عنوان جدید منتشر کرد و اعلام کرد که در آن با چارلز سول (نویسنده‌ی پیشین سری دردویل) و جوزپه کامیونکولی (طراح سری دارث ویدر) همکاری می کند. اکنون همان طور که در تصویر وعده داده شده بود، انتشارات ایمیج در مراسم کمیک کان سن دیگو، رسماً از این عنوان رونمایی کرد. در ادامه با یکدیگر به این کمیک جدید که Undiscovered Country نام دارد، نگاهی خواهیم داشت.

عنوان دنباله دار Undiscovered Country دنیله اورلاندینی را به عنوان جوهر زن و مت ویلسون را در جایگاه رنگ آمیز خود در اختیار خواهد داشت. در ادامه می توانید خلاصه‌ی داستان این سری جدید را مطالعه کنید:

Undiscovered Country

Undiscovered Country
نویسنده: اسکات اسنایدر و و چارلز سول
طراح: جوزپه کامیونکولی
جوهر زن: دنیله اورلاندینی
رنگ آمیز: مت ویلسون

در عنوان Undiscovered Country مخاطبین به حکومتی ناشناخته سفر خواهند کرد که زمانی ایالات متحده آمریکا نامیده می شد. سرزمینی پر از رمز و راز که برای دهه ها از باقیِ جهان جدا شده است. گروهی کوچک برای پیدا کردن درمان یک بیماری که جان بشر را در معرض خطر قرار داده، به ایالات متحده‌ی سابق سفر می کنند. آن ها به درون این سرزمین پا می گذارند و از رازهای آنچه که آمریکا به آن تبدیل شده است آگاه می شوند. هر کدام از اعضای این گروه حقیقت متفاوتی از این کشورِ کشف نشده را خواهند یافت.


اسکات اسنایدر در رابطه با این عنوان گفت:

به محض اینکه این ایده به ذهن من و چارلز [سول] رسید فهمیدم خیلی خاصه. یکی از اون ایده هایی که به یک داستان بزرگ و دیوانه وار با جهانی عالی ختم میشن. و این [ایده] فقط درمورد یک سفر ماجراجویانه و پر از پیچش به یک سرزمین ناشناخته و رازآلوده. مثل دیدار سریال Land of the Lost و لوییس و کلارک (دو جهانگرد)، با حضور گروهی از کاراکترهایی که مثل خانواده‌مون دوست‌شون داریم، می مونه. حرف از گروه شد، من واقعاً هیجان زده و مفتخرم که با این رفقای خلاق همکاری می کنم. کامو (کوتاه شده‌ی کامیونکولی) نه تنها به دنیای Undiscovered Country زندگی می بخشه، بلکه تمام المان ها رو ارتقا میده. از هیولا ماهی های غول آسای زمینی کنار ساحل گرفته تا تکنو زامبی های شکارچی از شمال غربی… خلاصه که Undiscovered Country سری فوق العاده‌ای برای کار کردنه و ما مطمئنیم که سری فوق العاده‌ای هم برای خوندنه. نمی تونم صبر کنم تا شما همه‌اش رو بخونید!

چارلز سول افزود:

نمی تونم باور کنم که این کار منه. کار کردن با اسکات، کامو و بقیه‌ی تیم، که همه‌شون هم ستاره هستن، آرزوی خیلی خلاقانه‌ایه. ما یک ایده‌ی ناب داریم و به نمایش گذاشتن و حل کردن رمز و رازهای این آمریکای زیبا و دیوانه وار و ماجراجویانه، یکی از هیجان انگیز ترین کارهای کل دوران کاریم بوده. خلق Undiscovered Country با دوستام واقعاً تجربه‌ی فوق العاده‌ای بود، و امیدوارم که خوندنش دقیقاً همون‌قدر لذت‌بخش باشه.

جوزپه کامیونکولی نیز عنوان کرد:

وقتی که دو تا از نویسنده های مورد علاقه‌تون، که قبلاً هم تجربه‌ی بی نظیرِ کار کردن باهاشون رو داشتید، ازتون درخواست می کنن تا باهاشون برای یک کتاب جدید همکاری کنید، دچار چیزی می شید که من بهش می گم “بی مغزی”. فقط یک ثانیه طول کشید تا جواب بله رو بدم، حتی واقعاً نمی دونستم که داستان درمورد چیه، چون که می دونستم نمی تونه چیزی کمتر از یک شاهکار باشه. و واقعاً یک شاهکاره و الی آخر.

طبق وعده‌ی نویسندگان و انتشارات ایمیج در این مراسم، قسمت نخست این عنوان در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments