مجموعه کمیک های The End به انتشارات مارول بازگشتند [NYCC2019]

هواداران دنیای کمیک به خوبی مطلع می باشند که شخصیت های مورد علاقه‌شان مدت زیادی است که در این صنعت حضور دارند و حتی با وجود تمام بلاهایی که سرشان می آید، تا مدت نامشخصی مخاطبان خود را تنها نخواهند گذاشت. هرچند شاید سوالی که پیش بیاید این باشد که چه می شود اگر این قهرمانان دوست‌داشتنی با پایانِ خود روبرو شوند؟

انتشارات مارول از سال ۲۰۰۲ سعی کرد که با انتشار کمیک هایی تک‌قسمتی با نام The End به این سوال پاسخ دهد. کمیک هایی که هر کدام نمایان‌گر یک آینده‌ی احتمالی از جهان مارول و شخصیت های آن بودند. اکنون این انتشارات باری دیگر قصد دارد چند عنوان تک قسمتی دیگر تحت همین نام منتشر کند تا هواداران بتوانند شاهد آینده‌ی تعدادی دیگر از شخصیت های مارول باشند.

این عناوین بر روی شخصیت هایی چون ونوم، کاپیتان مارول، مایلز مورالز، دکتر استرنج، کاپیتان آمریکا و ددپول تمرکز خواهند داشت. در ادامه می توانید شاهد کاور، تیم خالقین و خلاصه‌ای از داستان این عناوین باشید:

Captain Marvel: The End

Captain Marvel: The End
نویسنده: کلی ثامپسون
طراح: جورجز جینتی

آخرین حکایت کاپیتان مارول! پنجاه سال پیش، کارول دنورز برای برقراری صلح و عدالت به دورترین نقاط فضا عازم شد و از آن زمان هیچ چهره‌ی آشنایی به چشم ندیده است! چه بلایی بر سر سیاره‌ای که او آن را خانه صدا می زد آمده است؟ داستانی به نویسندگی کلی ثامپسون، نویسنده‌ی سری کمیک های کاپیتان مارول.


Doctor Strange: The End

Doctor Strange: The End
نویسنده: لیا ویلیامز
طراح: فیلپی آندراد

آخرین حکایت دکتر استرنج! جادوگر اعظم آخرین ماجراجویی خود را در زمانه‌ای سایبرپانک طی می کند؛ آن هم درحالی که هیچکس چیزی از جادو به یاد ندارد. حاصل همکاری تیم تحسین شده‌ای متشکل از لیا ویلیامز (نویسنده‌ی عنوان Gwenpool Steikes Back) و فلیپی آندراد (طراح کمیک Absolute Carnage: Immortal Hulk).


Miles Morales: The End

Miles Morales: The End
نویسنده: صلاح‌الدین احمد
طراح: دیمین اسکات

آخرین حکایت مایلز مورالز! بشریت آخرین ایستادگی خود را در تنها مکانی که می تواند دوام بیاورد انجام می دهد و آن مکان جایی نیست جز بروکلین! اسپایدرمن سابق، مایلز مورالز، آخرین سنگر بشریت را به سوی آینده رهبری می کند. به قلم نویسنده‌ی سری Miles Morales: Spider-Man، صلاح‌الدین احمد.


Captain America: The End

Captain America: The End
نویسنده و طراح: اریک لارسن

آخرین حکایت کاپیتان آمریکا! استیو راجرز باید برای بقا در جهانی پسا-آخرالزمانی تلاش کند. جهانی که توسط دار و دسته‌ی رد اسکال احاطه شده است. نویسنده و طراح افسانه‌ای، اریک لارسن (نویسنده‌ی عناوینی چون اسپایدرمن، ولورین و نووا) به انتشارات مارول بازخواهد گشت تا آخرین داستان قهرمان آمریکاییِ سایمون و کربی را روایت کند.


Deadpool: The End

Deadpool: The End
نویسنده: جو کلی
طراح: مایک هاوثرون

آخرین حکایت ددپول! شاید وید ویلسون نامیرا بنظر برسد… اما راه های زیادی برای پایان دادن به زندگی‌اش وجود دارد. حتی نیازی نیست به حرف من گوش کنید! نویسنده‌ی برجسته سری کمیک های ددپول، جو کلی با مایک هاوثرون، طراح تاریخ‌ساز کمیک های ددپول، همکاری خواهد کرد تا به شما ثابت کند که کار ددپول تمام شده است!


Venom: The End

Venom: The End
نویسنده: آدام وارن
طراح: چامبا

آخرین حکایت ونوم! اتفاقات زیادی برای سیمبیوت فضایی‌ای که به ادی براک پیوند خورده بود افتاده است… اما هیچ‌کدام از آن ها به گرد پای اتفاقاتی که قرار است در ادامه بیفتند نمی رسد! در داستانی که تریلیارد ها سال دیگر رخ می دهد، ونوم می بایست به عنوان آخرین محافظ حیات در کهکشان، به تار و پودِ فضا و زمان سفر کند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments