میانگین نمرات بازی انتقام جویان – Marvel’s Avengers

بازی جدید کمپانی مارول که داستان آن پیرامون گروه «انتقام جویان» است، پس از مدت‌ها منتشر شد و به انتظارات پایان داد. این اثر میزبان لیست بلند و بالایی از کاراکترهای مارول است و از همان ابتدا هواداران را به دو دسته تقسیم کرد؛ عده‌ای با تماشای تریلرهایش امیدی به آن نداشتند و تعدادی دیگر به شدت منتظر آن بودند. با انتشار اولین نقدهای بازی اما، به‌نظر می‌آید که عموم منتقدان آن را دوست داشته‌اند، هرچند که بر حسب دیده‌ها و شنیده‌ها، هواداران چنین نظری ندارند!

منتقد Worth Playing:

اگر تمام چیزی که می‌خواهید، تجربه‌ی بازی‌ای همانند فیلم‌های مارول است، پس این بازی کارش را به خوبی انجام می‌دهد. اگر به دنبال چیزی هستید که ساعت‌های بی‌شمار به تجربه‌ی آن بپردازید و از آپدیت‌هایش لذت ببرید، هنوز زود است که بازی را سنجید. آنچه که ما بازی کردیم یک تجربه‌ی چند ساعته‌ی لذت‌بخش و چند نفره بود، اما در رابطه با ماندگاریِ بازی هنوز مطمئن نیستم. بدون شک این بازی، بهترین بازیِ این گروه است. و به‌جز هالک (که در بازی Ultimate Destruction خوش درخشید)، این اثر شامل بهترین نسخه‌های اعضای انتقام جویان در صنعت بازی می‌‌شود.
۸.۵/۱۰

منتقد Shacknews:

بازی انتقام جویان مخاطب را با داستانی سطح بالا و دراماتیک تحت تاثیر قرار می‌دهد. از نظر گیم‌پلی، سیستم مبارزه همان قدری لذت‌بخش است که از یک بازی ابرقهرمانی انتظار می‌رود. اگرچه که بخش آنلاین توسط منوهای گیج‌کننده، سیستم ضعیف و اشکالات پیدا کردن مچ، پایین کشیده می‌شود؛ باز هم در آن لذت نهفته است. شرکت‌های Crystal Dynamics و Square Enix یک بازیِ باکیفیت بر اساس یکی از برترین گروه‌های کمپانی مارول ارائه می‌دهند.
۸/۱۰

منتقد Gamers Heroes:

آینده‌ی موفقیتِ ادامه‌دار بازی Marvel’s Avengers به کیفیت و محتوای آن بستگی دارد. هرچند بازی‌ای که اکنون موجود است، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز با فضای Loot and Shoot RPG محسوب می‌شود. بخش داستانی تک‌نفره نیز ارزش قیمت بازی را دارد. بخش چندنفره‌ی از مد افتاده اما سرگرم‌کننده، میزبان هواداران بازی‌های سبک Looter است.
۸/۱۰

منتقد Trusted Reviews:

بازی Marvel’s Avengers ثابت کرد که یک غافل‌گیری لذت‌بخش است، حتی اگر بخش آنلاین آن از پتانسیل جهان، داستان و کاراکترهای آن بکاهد. ترکیب سیستم مبارزه و دریافت جایزه، این فرصت را به شرکت Crystal Dynamics داده است تا با قهرمان‌ها و سناریوهای تازه تا ماه‌ها و سال‌های آینده مخاطبین را سرگرم کند.
۷/۱۰

منتقد JeuxVideo:

به‌طور کلی، این بازی جالب است. آن هم به‌خاطر یک سیستم شخصی‌سازی و ابرقهرمان‌هایی دوست داشتنی. اما از طرفی گیمرها با انتخاب‌هایی عجیب و غریب، ضعف‌هایی بزرگ و مراحل تکراری احاطه خواهند شد. البته که Crystal Dynamics، برخلاف کمپانی BioWare و بازی Anthem، از مهمات‌دهیِ بی‌جا درون بازی پرهیز کرده است. این اثر جذاب است و بازی کردن آن توصیه می‌شود.
۶.۵/۱۰

منتقد VGC:

بازی Marvel’s Avengers سرگرم‌کننده، اما بسیار تکراری است. هرآنچه که در آن مشاهده می‌کنیم در بازی‌ای دیگر به نحوی نیکوتر نمایش داده شده است. و هرچقدر که بیشتر می‌گذرد، بیشتر هم توسط مراحل تکراری و آپدیت‌های بی‌جا دفن می‌‌شود.
۴/۱۰
۶.۹
از ۳۴ نقد!

Marvel's Avengers

  • Metacritic (PlayStation 4) ۶.۹
منبع Metacritic
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments