میانگین نمرات فیلم هلبوی – Hellboy

بالاخره شخصیت هلبوی، مخلوق محبوب و جاودانه‌ی مایک میگنولا، امسال صاحب سومین فیلم اختصاصی خودش شد. از بدو انتشار تریلر های این ریبوت، بسیاری باور داشتند که این فیلم احتمالاً نتواند آن طور که باید و شاید نظر منتقدین را جلب کند و شکستی نسبی را برای سازندگان خود به همراه آورد. حال با انتشار نقد های این فیلم، به نظر می رسد که حدس و گمان ها کاملاً درست بوده‌اند و ریبوت هلبوی به چیزی فراتر از یک شکست معمولی تبدیل شده است!

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به نظرات منتقدین در رابطه با این فیلم که متاسفانه خبر از یک فاجعه‌ی کمیک بوکی در سال ۲۰۱۹ را می دهند!

منتقد Uproxx:

به طرز بی نظیری چندش آور و به شکل افتخار آمیزی مسخره! این نسخه از هلبوی حس یک سری تصاویر رو به آدم میده که فقط به صورت ناگهانی ممکنه به ذهن کسی مثل گلن دانزیگ (خواننده و ترانه نویس) برسن، و در عین حال اونم این تصاویر رو توی دفترش نقاشی کنه.
۸.۳/۱۰

منتقد Entertainment Weekly:

بهترین چیزی که می تونم بگم اینه که این فیلم یه اثر آشفته و بی معنیه، و به همین خاطر مایه‌ی ننگِ فیلم های ابرقهرمانی تر و تمیز و متداول این روزهای سینماست.
۵/۱۰

منتقد The A.V. Club:

یک ماجراجویی که فقط به اندازه‌ی اتاق شلخته‌ی یک نوجوان دارای ماجرا و هیجان است.
۴.۲/۱۰

منتقد Empire:

یه عالمه صحنه‌ی شوکه کننده و خونین توی فیلم هست، دیوید هاربر هم بیشتر از این ارزش داره که بخواد اون شاخ ها رو روی سرش بزاره. ولی این ریبوت خودش به یه ریبوت نیاز داره!
۴/۱۰

منتقد RogerEbert:

تا وقتی که فیلم جدید هلبوی رو تماشا نکنید هیچ وقت متوجه نمی شید که چقدر به گیلرمو دل تورو توی زندگی‌تون نیاز دارید.
۳.۸/۱۰

منتقد Wall Street Journal:

یه فیلم تا چه حد می تونه بد باشه؟ در جواب این سوال، هلبوی تمام احتمالات رو براتون شرح میده. کاملاً بی مغز و احمقانه.
۱/۱۰

منتقد New York Post:

رقابت برای دستیابی به لقب بدترین فیلم سال داره داغ می شه. حتی می شه گفت حالا که هلبوی تونسته از رقبا جلو بزنه، از جهنم هم داغ تر شده! این فیلمِ افتضاح، بی مغز، چندش آور، بی مزه با فیلمنامه‌ی کمیک بوکی احمقانه‌ش همونقدر احساسات بیننده رو عذاب میده که یه متروی عذاب آور توی یه روز داغ تابستونی این کار رو می کنه.
۰/۱۰
۳.۱
از ۴۱ نقد!

Hellboy

  • Metacritic ۳.۱
منبع Metacritic
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments