انتشارات دی سی از مینی سری مشترک بتمن و جوکر رونمایی کرد [SDCC2018]

بالاخره پس از مدت ها شایعه، انتشارات دی سی از جدیدترین پروژه خود برای شخصیت بتمن به نویسندگی نویسنده معروف مارک سیلوستری رونمایی کرد!

این پروژه Batman/Joker: Deadly Due نام خواهد داشت. امروز در میانه‌ی مراسمِ انتشارات دی سی، ناگهان مارک سیلوستری وارد سالن شد که تعجب حضار را بر انگیخت و در ادامه جیم لی به شوخی اعلام کرد که مارک سیلوستری برای معرفی یک عنوان از انتشارات ایمیج این جا نیست بلکه قرار است پروژه ای مشترک را با انتشارات دی سی داشته باشد. جیم لی در ادامه ی صحبت های خود گفت:

من و مارک سال ها پیش در کمیک های افراد ایکس تو انتشارات مارول با هم همکاری کردیم و حتی بعد از اینکه انتشارات ایمیج تشکیل شد من با تعداد زیادی از مسئولانش در ارتباط بودم و بلاخره دوباره مارک پیش ما برگشته تا با هم یه کار مشترک داشته باشیم!

خود مارک سیلوستری که در کنار نویسندگی قرار است طراحی و هم چنین جوهر زنی این کمیک را بر عهده داشته باشد درباره‌ی این پروژه گفت:

فک کنم همتون حدس میزدید که من قراره روی شخصیت بتمن کار کنم، این داستان قراره درباره تیم آپِ دو شخصیت بتمن و جوکر باشه که من به شخصه فکر میکنم داستانیه که تا به حال نظیرش دیده نشده و اگرم بوده تا این حد جدی نبوده!
داستان قراره پر باشه از صحنه های کمدی و البته دراماتیک و اگه بخوام راستشو بگم من ۲۰ ساله که میخوام این داستانو بنویسم!
داستان از جایی شروع میشه که جوکر با فردی مواجه میشه که نمیتونه به تنهایی باهاش رو به رو بشه به همین خاطر با گروگان گرفتن کمیسر گوردون، بتمن رو مجبور میکنه که باهاش روی این موضوع همکاری کنه و این تازه شروع داستانه!
من واقعاً امیدوارم که این داستان بتونه روی هوادارا تاثیر بذاره، به حدی که با خودشون بگن؛ “وای! واقعاً انتظارشو نداشتم همچین احساسی راجع به رابطه‌ی بتمن و جوکر پیدا کنم!!”

Batman/Joker: Deadly Due

طبق جزئیات اعلام شده توسط مارک سیلوستری این مینی سری هفت قسمت و نیم (!) خواهد بود و هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن مشخص نشده؛ در راستای همین موضوع دن دیدیو اعلام کرده است که این مینی سری زمانی منتشر خواهد شد که آماده باشد و این موضوع، نشان دهنده‌ی اهمیت بالای این پروژه برای انتشارات دی سی در زمینه‌ی کیفیت و خاص بودن آن می باشد.

2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments