نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت رسماً معرفی شد

هشتگ ReleaseTheSnyderCut یکی از معروف‌ترین هشتگ‌های چند سال اخیر به‌شمار می‌رود که دارای طرفداران بسیار زیادی می‌باشد. مبنای این هشتگ از آن‌جا نشأت می‌گیرد که برخی افراد معتقدند با استخدام جاس ویدون و ریشوت‌های او و همچنین حذف کردن بسیاری از صحنه‌ها، فیلم لیگ عدالتی که در سال ۲۰۱۷ اکران شد هیچ شباهتی با نسخه‌ی زک اسنایدر ندارد. از آن پس این موضوع به حرکتی معمول بدل گشت و در بسیاری از مراسم‌ها شاهد شعارهایی بر مبنای انتشار این نسخه بودیم. اکنون اما می‌توان به حمایت‌کنندگان این فیلم اجازه‌ی استراحت داد، چرا که نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت به‌طور رسمی معرفی شده است!

طبق شایعات پیشین، در مراسم اینترنتی تماشای فیلم مرد پولادین (Man of Steel) که طی آن هنری کویل نیز حضور داشته است، زک اسنایدر رسماً وجود نسخه‌ی شخصی‌اش از لیگ عدالت را تایید کرد و افزود که این اثر قرار است که در استریم تازه‌تاسیسِ HBO Max برای تماشا قرار بگیرد. هرچند این موضوع به سادگی به ثمر نمی‌رسد، زیرا با توجه به تاریخ نامشخص پخش آن در سال ۲۰۲۱، قرار است تغییراتی اضافی در جلوه‌های بصریِ لیگ عدالت اعمال شود تا برای پخش در حوزه‌ی استریم متناسب گردد. زک اسنایدر در ادامه‌ی صحبت‌هایش افزود:

می‌خوام به خاطر این شکلِ دلیرانه از حمایتِ هنرمندان و دادن اجازه برای تحقق نظریات‌شون، یک تشکر از استریم HBO Max و برادران وارنر بکنم. همین‌طور یک تشکر ویژه می‌کنم از همه‌ی کسایی که در جنبش اسنایدرکات دخیل بودن و کاری کردن که این مسئله به واقعیت بپیونده.

لیگ عدالت

در بحث تغییرات جدید، می‌بایست افزود که بر اساس گزارش برخی خبرگزاری‌ها، این فیلم هنوز ناتمام می‌باشد و قرار است که چیزی در حدود ۲۰ میلیون دلار برای این تغییرات هزینه شود. با این‌که هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این اثر مشخص نشده است، تنها می‌دانیم که استریم HBO Max در تاریخ ۲۷ می (۷ خرداد) شروع به کار می‌کند.

65 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments