میانگین نمرات فیلم اسپایدرمن: دور از خانه – Spider-Man: Far From Home

اسپایدرمن: دور از خانه، جدیدین فیلم دنیای سینمایی مارول و اولین فیلم آن پس از انتقام جویان: پایان بازی می باشد. فیلمی که می بایست چه به عنوان دنباله‌ای بر قسمت قبلی خود، و چه به عنوان سرانجام فاز سوم دنیای سینمایی مارول، هواداران را راضی کند. این اثر حتی برای تبدیل شدن به فیلمی از کاراکتر اسپایدرمن، سختی های خاص خودش را در پیش دارد؛ مخصوصاً با اکران انیمیشن فوق العاده‌ی سفر به دنیای عنکبوتی، راضی کردن مخاطبین و منتقدان، و ساخت فیلمی خاص بر اساس این کاراکتر، به امری دشوار تبدیل شده است. اما با انتشار نقدها و نمرات این فیلم، به نظر می آید که با فیلم سرگرم کننده و هیجان انگیز دیگری از دنیای سینمایی مارول طرف هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقدهای منتشر شده از فیلم اسپایدرمن: دور از خانه نگاهی بیاندازیم.

منتقد Uproxx:

اسپایدرمن: دور از خانه یک فیلم بسیار سرگرم کننده است. و نمی توانم باور کنم که چقدر فیلمی در رابطه با میستریو می تواند عالی باشد.
۹/۱۰

منتقد Empire:

دور از خانه بالاتر از فیلم بازگشت به خانه نیست. اما با وجود انبوهی از لحظات طنز، اکشن پر انرژی و پاسخ به سوالاتی که در پایان بازی بی جواب ماندند، چندان با آن فاصله ندارد.
۸/۱۰

منتقد Rolling Stone:

هیچ تردستی مصنوعی و جلوه های ویژه‌ای در فیلم اسپایدرمن: دور از خانه نیست که به پای آنچه تام هالند انجام می دهد برسد. او کاری می کند تا دنیای سینمایی مارول تازه بنظر برسد.
۷/۱۰

منتقد The Globe and Mail:

در پنج سال آینده، بعید نیست اگر فیلم دور از خانه را بالای جدول محبوب ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول ببینیم. به محض تماشای این فیلم، حال و هوای پایان بازی از ذهن‌تان می پرد.
۶.۳/۱۰

منتقد The Guardian:

تام هالند بازیگر بسیار خوبی است، اما به یک طرف مقابل نیاز دارد. شخصی مثل [رابرت] داونی [جونیور]. زندایا در نقش ام جی، معشوقه‌ی پیتر پارکر، می توانست آن شخص باشد. باید دید که مجموعه فیلم های مارول، در عناوین بعدی خود با این رابطه‌ی عاشقانه چه خواهند کرد.
۶/۱۰

منتقد New York Post:

می توانید به وضوح مشاهده کنید که جان واتس و دیگر عوامل، دست و پا می زنند تا جادوی فیلم اول را تکرار کنند. اما زیبایی فیلم اول حاصل انبوه شوخی هایش نبود، بلکه حاصل تبدیل کردن اسپایدرمن به یک قهرمانِ بچه مدرسه‌ای بود، که بزرگترین چالش‌اش دخترها بودند. سفر به ونیز و پراگ و لندن، و نابودی المان ها، این فیلم را به لیست انبوه فیلم های احمقانه‌ی دنیای سینمایی مارول اضافه می کند.
۵/۱۰

منتقد Observer:

اگر دور از خانه یک پیروزی به حساب بیاید، که البته خیلی ها آن را یک پیروزی می دانند و باکس آفیس نیز بدون تردید این را قبول دارد، یک پیروزی برای سرمایه داری است. نه هنر. این هیجان و انتظار تماشای فیلم است که باعث می شود ما مخاطبین، توانایی تشخیص دادن این دو را نداشته باشیم.
۵/۱۰

منتقد The New Orleans Times-Picayune:

حرف مرا اشتباه برداشت نکنید. [جیک] جیلنهال بازیگر خیلی خوبی است. یک بازیگر قوی و جذاب. ولی حتی او هم نمی تواند فیلمنامه‌ی آبکی و خسته کننده‌ی این فیلم را نجات دهد.
۴/۱۰
۶.۹
از ‌۵۰ نقد!

Spider-Man: Far from Home

  • Metacritic ۶.۹
منبع Metacritic
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments