نوروز ۱۳۹۷ مبارک!

به نام خالق زیبایی ها

بعد از گذشت ۹ ماه از تاسیس سایت کمیک اسکواد، اکنون این تیم افتخار دارد با شما عزیزان و طرفداران کمیک، نوروز سال ۱۳۹۷ را جشن بگیرد! سالی پر افت و خیزی را پشت سر گذراندیم؛ پر از اتفاقات خوب و گاهی اتفاقات نه چندان دلچسب در دنیای کمیک اما به هر حال سال ۹۶ با تمامی خوبی ها و بدی هایی که داشت به پایان رسید و اکنون با شروع سال نوءِ ۹۷ امیدواریم که امسال بهتر از پارسال همراه با یکساله شدن سایت کمیک اسکواد (در یکم تیر ماه ۹۷) هم چنان به فعالیت خود ادامه دهیم و برای شما کمیک فن های عزیز بهترین های دنیای کمیک را به ارمغان آوریم.

لازم به ذکر است که سایت کمیک اسکواد به عنوان عیدی برای شما طرفداران دنیای کمیک، یک سوپرایز ویژه را آماده کرده است، سورپرایزی که مطمئناً سال نوءِ شما را با هیجان و لذتِ کمیک همراه خواهد ساخت.

این سورپرایز شامل آماده سازی ۱۳ کمیک بی نظیر از کمپانی های مطرح در دنیای کمیک می باشد؛ و با مشورت اعضای تیم تصمیم گرفته شده است که انتشار این کمیک ها با ترجمه و ادیت اختصاصی سایت کمیک اسکواد و با بهترین کیفیت از فردا مورخ ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ آغاز شود و در روز سیزدهم فروردین پایان یابد.

تیم کمیک اسکواد برای تمامی پارسی زبانان و طرفداران کمیک، سالی خوش همراه با سعادتمندی و اتفاقات خوب را آرزومند است و امیدواریم همانطور که در طول سال گذشته همراه با سایت کمیک اسکواد بودید در سال نو نیز همراه ما باشید تا به پشتوانه‌ی همراهی و حمایت های دلگرم کننده شما با قدرت کافی به کار خود ادامه دهیم و در کنار هم به هدف مشترک مان که گسترش فرهنگ کمیک در میان پارسی زبانان سرتاسر جهان است، برسیم.

16 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments