نوروز ۱۳۹۸ مبارک!

به نام خالق زیبایی ها

سال ۹۷ هم با تمام خوبی ها و بدی هایش به پایان رسید. سالی پر از اتفاقات خوب و بد، سال رفتن بزرگان و اساتید عرصه‌ی سرگرمی، و سال ظهور اتفاقات تازه و استعداد های جدید، فیلم ها و سریال های زیبا، بازی های ویدیویی خیره کننده و امثالِ اتفاقات خوب و بد دیگر که این سال را با غم و شادی خود ساختند و به پایان رساندند. کسانی مثل استن لی، استیو دیتکو و بسیاری از بزرگان صنعت کمیک، دیگر در جمع ما نیستند؛ اما چهره های بسیاری در سال گذشته درخشیدند، آثار زیادی در این عرصه منتشر شدند که بدون شک نام شان در تاریخ این صنعت، ثبت خواهد شد. کمیک اسکواد نیز به نوبه خود در این غم ها و شادی ها سهیم بود و اکنون مفتخر است تا یک نوروز دیگر را در کنار جامعه کمیک، جشن بگیرد.

امسال نیز طبق پارسال، وعده‌ی پروژه های جدیدی را برای عید و فصل بهار می دهیم که در روز های آینده از آن ها رونمایی خواهیم کرد و مهم تر از همه، قول خواهیم داد که در سال جدید، تمام پروژه های نیمه تمام سایت را به پایان برسانیم و به امید خدا بتوانیم پروژه های جدید از جمله کمیک، مقاله و به طور کل موضوعات پیرامون اهمیت کمیک و کمیک خوانی را بهتر از سال گذشته، عرضه کنیم.

تیم کمیک اسکواد، از صمیم قلب، نوروز را به تمام طرفداران کمیک تبریک می گوید؛ امیدواریم سفره هایی پر برکت و سالی پر شور همراه با سلامتی و شادی داشته باشید، و در سال جدید بتوانیم دوباره در کنار یکدیگر به هدف اصلی مان یعنی گسترش فرهنگ کمیک خوانی پایبند باشیم و در مسیر یادگیری و خلق سرگرمی، به پشتوانه هم، به سمت موفقیت قدم برداریم.

12 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments