تیم نویسندگی جدید کمیک های آکوامن مشخص شد [SDCC2018]

انتشارات دی سی تیم نویسندگی جدید کمیک های آکوامن را مشخص کرد. طبق اعلام انتشارات دی سی کلی سو دکونیک (نویسنده کمیک های کاپیتان مارول و سیاره فاحشه) قرار است نویسندگیِ کمیک های در حال انتشار شخصیت آکوامن را بر عهده بگیرد و رابسون روچا نیز طراحی این سری را بر عهده خواهد گرفت؛ جالب اینجاست که جیم لی به عنوان یکی از مسئولان ارشد کمپانی دی سی اظهار داشته است که این سری کمیک برای آکوامن به منزله سری کمیک سال اول برای شخصیت بتمن خواهد بود و از نظر تکامل شخصیتی  مانند سری نیو ۵۲ بتمنِ اسکات اسنایدر و سری سوپرمن و کمیک های اکشنِ برایان مایکل بندیس خواهد بود. هم چنین دن دیدیو به عنوان پابلیشر کمیک های انتشارات دی سی گفته است این کمیک “اسطوره ای و حماسی” خواهد بود.

گفته می شود داستان این آرک به ریشه های شخصیت آکوامن بازخواهد گشت و به رابطه ای خواهد پرداخت که کمتر مورد توجه قرار گرفته است یعنی رابطه‌ی آرتور کری و مادرش، و اینکه چگونه این رابطه، یک خلأ را در زندگی آرتور کری ایجاد کرده است که یکی از اجزای اصلی شخصیت او را تشکیل می دهد. طبق شرح داستان منتشر شده توسط انتشارات دی سی داستان به این صورت آغاز خواهد شد:

آکوامن در بیابانی سر در گم از خواب بیدار می شود و در این بیایان الهه های مقدس دریا زندگی می کنند که در گذشته پرستش می شدند اما امروزه یاد آن ها به فراموشی سپرده شده است.

این نخستین تغییر در تیم نویسندگی کمیک های آکوامن در دوره‌ی تولد دوباره‌ی کمیک های اختصاصی این شخصیت خواهد بود و تا کنون تمام کمیک های اختصاصی شخصیت آکوامن در سری ریبرث توسط دن ابنت نوشته شده بودند، حالا باید منتظر ماند و دید کلی سو دکونیک چگونه عمل خواهد کرد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments