واکین فینیکس رسما برای ایفای نقش جوکر با کمپانی برادران وارنر به توافق رسید

واکین فینیکس قرارداد خود با کمپانی برادران وارنر را برای حضور در فیلم اختصاصی جوکر نهایی کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر قرارداد بین واکین فینیکس و کمپانی برادران وارنر بسته شده است و انتظار میرود که فیلم برداری این فیلم از ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز شود که با توجه به آن میتوان گفت که هواداران میتوانند منتظر اکران این فیلم در اواخر سال ۲۰۱۹ باشند.

کارگردانی این فیلم برعهده ی تاد فیلیپس خواهد بود که در نوشتن فیلم نامه نیز با اسکات سیلور همکاری داشته است. علاوه بر این گزارش ها حاکی از این هستند که این فیلم در ژانر درام جنایی ساخته خواهد شد و بودجه ای نزدیک به ۵۵ میلیون دلار را به خود اختصاصی خواهد داد و همانطور که پیش تر نیز گفته شده بود تهیه کنندگی آن را مارتین اسکورسیزی بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این تنها فیلمی با حضور جوکر نیست که کمپانی برادران وارنر در حال کار بر روی آن است و فیلم هایی همچون جوخه انتحار ۲، پرندگان شکاری، فیلم اختصاصی هارلی کوئین، فیلم اختصاصی جوکر و هارلی کوئین نیز فیلم هایی هستند که شحصیت جوکر در آن ها حضور خواهد داشت اما نه با بازی واکین فینیکس بلکه با بازی جرد لتو که همین اواخر اعلام شد در حال کار بر روی یک پروژه سولو برای شخصیت جوکر با بازی خودش است که علاوه بر بازیگری وظیفه ی تهیه کنندگی آن را هم خود او بر عهده خواهد گرفت.

اولین گزارشات از ساخته شدن فیلم اختصاصی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس در ماه آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر شدند و طبق آن ها فیلم در دهه ی ۸۰ و در شهر گاتهام جریان خواهد داشت به علاوه شایعاتی نیز مطرح شده اند مبنی بر اینکه پیشینه جوکر در این فیلم تغییرات زیادی را نسبت به نسخه کمیکی خود تجربه خواهد کرد و مخاطبان جوکری متفاوت را خواهند دید که در واقع یک کمدین شکست خورده است.

10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments