پاسخ تام کینگ در رابطه با حواشی اخیر رویداد قهرمانان در بحران

رویداد قهرمانان در بحران به نویسندگی تام کینگ، یکی از مهم ترین و جنجالی ترین کمیک های در حال انتشار می باشد. این رویداد، ماجرای چند قتل مرموز در یکی از امن ترین مکان های جهان دی سی با نام سنکچری را روایت می کند. ماجرایی که باعث می شود قهرمانان دنیای دی سی، رنج و سختی عظیمی را تجربه کنند و در موقعیتی قرار بگیرند که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند.

با این حال، تام کینگ وعده داد که در پایان، داستانِ رویداد قهرمانان در بحران امید بخش خواهد بود و شروعی دوباره را برای قهرمانان دی سی به ارمغان خواهد آورد. درست همانطور که انتشارات دی سی و شخص جف جانز با انتشار کمیک تولدی دوباره، از سه سال پیش این امید را به کمیک های ابرقهرمانان دی سی تزریق کردند.

تولدی دوباره

یکی از هواداران طی توئیتی، رویدادِ قهرمانان در بحران را یک توهین به کمیک تولد دوباره‌ی جف جانز معرفی کرد و به نظر او این رویداد کاملاً متضاد آن چیزی است که جف جانز برای آن زحمت کشیده است. توئیت او به این گونه بود:

[خطاب به تام کینگ] من به سابقه‌ی کاری شما در سازمان CIA احترام میذارم و واقعاً عاشق کمیک هایی هستم که شما نوشتید (مخصوصاً مینی سری Omega Men) ولی به نظرم رویداد قهرمانان در بحران یه توهین بزرگ به کمیک تولد دوباره‌ی جف جانز هستش و کل زحمات سه ساله‌ی اون رو زیر سوال می‌بره. من فقط دارم نظرم رو میگم و این واقعاً سخته! صرفاً دارم خودم رو خالی می‌کنم!

تام کینگ نیز در پاسخ این چنین گفت:

نمیدونم. برای من تولد دوباره و امید به معنی انکار چیزایی که اتفاق افتادن یا کارایی که کردیم و چیزایی که پشت سر گذاشتیم، نیست. اتفاقاً به این معنیه که باهاشون رو به رو بشیم، درک‌شون کنیم، سعی کنیم بهتر بشیم و بهتر باشیم. این به هیچ وجه یه توهین نیست، بلکه [برای من] ساختن چیزیه که عاشقش هستم.

قسمت ششم این رویداد به تازگی منتشر شد و در حال حاضر تنها سه قسمت دیگر تا پایان این رویداد باقی مانده است. باید منتظر ماند و دید که این رویداد، چه عواقبی را برای دنیای دی سی در پی خواهد داشت و چه تاثیرات بلند مدتی را بر روی رویداد تولدی دوباره می گذارد.

قسمت هفتم رویداد قهرمانان در بحران، در تاریخ ۲۷ ماه مارس سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments