پنل The Snyder Cut of Justice League: پخش اولین تریلر رسمی و فرمت انتشار [DC FanDome]

بدون اغراق پنل نسخه‌ی «زک اسنایدر» از فیلم لیگ عدالت (Justice League) را می‌توان یکی از داغ‌ترین پنل‌های همایش DC FanDome دانست. پنلی که هوادارانِ نسخه‌ی اسنایدر با جان و دل برای آن لحظه‌شماری می‌کردند و با فرا رسیدن آن، به‌نظر نمی‌آید که ناامید شده باشند. مخصوصاً با انتشار واکنش‌ها می‌توان تایید کرد که هوادارانِ زک اسنایدر اوقات خوشی را تجربه کرده‌اند.

هم‌اکنون می‌توانید در کانال آپارات کمیک اسکواد تریلر نسبتاً طولانی این اثر را مشاهده نمایید.

مشاهده در آپارات کمیک اسکواد

در ادامه با یکدیگر نگاهی خواهیم داشت به هر نکته‌ی مهمی که در این پنل و یا تریلر آن دیده شده است.


تشکر از هواداران

آکوامن و بتمن و سایبورگ

تلاش طرفدارهای نسخه‌ی اسنایدر شاید تاثیرگذارترین موضوع در انتشار این فیلم بوده باشد. پخش این فیلم بدون تلاش‌های هواداران میسر نمی‌شد و زک اسنایدر به خوبی از آن آگاه است. وی باری دیگر از آن‌ها تشکر کرد و حتی مصاحبه‌ای با چند تن از آغازگران کمپین ReleaseTheSnyderCut داشت. لازم به ذکر است که گمان می‌رود انتخاب آهنگ تریلر فیلم (ترانه‌ی Hallelujah که از قطعه‌های مورد علاقه‌ی شخص اسنایدر می‌باشد) بر همین موضوع دلالت داشته باشد و به نوعی قدردانی کارگردان را از هواداران نشان می‌دهد.


شخصیت‌هایی تازه

دارکساید در فیلم لیگ عدالت

شاید آنچه که بیش از هرچیز دیگری هواداران را ذوق‌زده کرده است، همین تریلرِ رسمی فیلم باشد. تریلری که با تماشای آن تقریباً هیچ صحنه‌ی تکراری و یا آشنایی ندیدیم. اولین چیزی که توجه همگان را به خود جلب کرد ظاهر کاراکتر «دارکساید» بود. همان‌طور که گفته شد، به‌نظر می رسد صحنه‌ی نبرد آغازین فیلم با حضور کاراکتر دارکساید روایت خواهد شد. البته او تنها کاراکتر تازه‌ی فیلم نیست و «دساد»، مشاور دارکساید، نیز در این تریلر دیده می‌شود. همچنین دیزاین تازه‌ی شخصیت «استپن وولف» را مشاهده کردیم و شاهد اولین نگاه به آیریس وست و لباس سیاه سوپرمن بودیم.

تمام این مسائل در دسته‌ی موضوعاتی قرار می‌گیرند که اسنایدر مدت‌هاست که مشغول وعده دادن‌شان می‌باشد؛ موضوعاتی همچون استفاده نکردن از ریشوت‌های «جاس ویدون» و همچنین وجود صحنه‌های بسیاری که از نسخه‌ی اکرانی حذف شدند.


اطلاعات جدید و ایستراگ‌ها

اعضای لیگ عدالت

با توجه به تریلر به‌نظر می‌آید که باری دیگر شاهد مرگ شخصیت «سوپرمن» باشیم و در واقع صحنه‌هایی از فیلم Batman v Superman را ببینیم. سوال آنجاست که آیا این صحنه صرفاً حکم یک فلش‌بک را دارد و یا «بری آلن» برای دیدنِ او به گذشته سفر خواهد کرد؟ همچنین این فیلم شامل چندین سکانس پیش درآمد خواهد بود که در آن‌ها به معرفی کاراکترهای «سایبورگ»، «فلش» و «آکوامن» پرداخته می‌شود. با توجه به صحنه‌هایی که از کاراکتر سایبورگ دیدیم، بایستی منتظر سرگذشتی غم‌انگیز برای وی باشیم. کاراکتر بتمن نیز با وجود حضور کوتاهی که دارد، قوی‌تر از نسخه‌ی ۲۰۱۷ خود به چشم می‌آید. همچنین در بخشی می‌توان فلش را میان مکانی عجیب مشاهده کرد که طبق برخی حدس و گمان‌ها آن مکان «اسپیدفورس» می‌باشد. همچنین صحنه‌های کابوس‌مانندی که مشابه آن‌ها را در فیلم Batman v Superman دیدیم هم در اینجا ادامه خواهند یافت و با کمی دقت می‌توان یکی از کارت‌های جوکر را در این قسمت از تریلر مشاهده کرد.


لازم به ذکر است که این اثر ابتدا در سال ۲۰۲۱ میلادی به شکل یک مینی‌سریال چهار قسمتی منتشر خواهد شد و در آخر به عنوان یک فیلم ۴ ساعتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. بدون شک، این فیلم موفقیت عظیمی برای شبکه‌ی HBO Max به همراه خواهد آورد.

3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments