پنل عصر جدید قهرمانان دی سی: از شخصیت های کلاسیک عصر نقره ای تا حضور گرنت موریسون [SDCC2018]

در پنل “عصر جدید قهرمانان” دی سی در کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸، با حضور دن دیدیو، جیمز تاینیون، رابرت وندیتی، استیو اورلاندو و رایان بنجامین، در مورد کاراکتر هایی که امسال توسط رویداد متال به کمیک‌های دی سی اضافه شدند توضیحاتی داده شد.

رابرت وندیتی درباره‌ی سری کمیک Damage گفت که این کمیک برای او یک تجربه‌ی تازه است و انجام دادن آن برایش چالش برانگیز است. هم چنین گفته شده که در ادامه، این قهرمان زمخت و خشن با کاراکتر سرباز ناشناس (Unknown Soldier) تیم آپ خواهد داشت. کاراکتری که وندیتی با آن آشنایی دارد و در دوران کودکی کمیک بوک‌های آن را خوانده است. هم چنین لایه‌های بیشتری از اوریجین دمیج نشان داده خواهد شد و شخصیت‌های خبیثی همچون گراد (Gorilla Grodd) و پویزن آیوی در داستان حضور پیدا می‌کنند.

علاوه بر این، کمیک دمیج: سالیانه (Damage Annual #1) در ماه آگوست منتشر خواهد شد و گفته شده که داستانِ آن به اولین ماجراجویی‌های دمیج باز می‌گردد و اسراری که طی ماه‌های گذشته به آن‌ها پرداخته شده را فاش می‌کند.

دمیج

جیمز تاینیون نیز درباره‌ی سری کمیک Immortal Men که آن را با همکاری جیم لی خلق کرده گفته است:

یه بار داشتم درباره‌ی Immortal Men به یکی از دوستانم توضیح میدادم، و گفتم مثل این میمونه که “ماتریکس“، یه بازی “فاینال فانتزی” باشه که به کمیک “وایلد استورم” در دهه‌ی ۹۰ تبدیل شده…
من می‌خواستم که به سمت گوشه‌ی جدید و ناشناخته‌ای از دنیای دی سی پیشروی برم. این دنیاییه که همیشه اطرافتون بوده، اما قبلا هیچوقت اون رو ندیدید.

Immortal Men

قرار است که در قسمت‌های آینده چیزهای بیشتری از کاراکتر “بتمنی که می‌خندد” ببینیم، و از نظر تاینیون، این شخصیت یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های خبیث جدید است و هم چنین محرکی است که وارد داستان می‌شود تا جنگی را علیه جاویدان ها آغاز کند.

بتمنی که می‌خندد

دن دیدیو اعلام کرد که کاراکتر های “عصر جدید قهرمانان” به زودی در عناوین دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد. او راجع به این کاراکتر ها و به خصوص Sideways گفت:

اینها داستان‌هایی هستند که ما در دنیای دی سی نداشتیم. وقتی که ساید ویز رو نوشتم، به این نوع کاراکتر که با ترس‌های نوجوانانه سر و کار داره احتیاج داشتیم… دمیج یه داستان هیولائیه… ایمورتال من گوشه‌های پنهان دنیای دی سی رو نشون میده… اینها همه داستان‌هایی هستند که می‌بایست روایت می‌کردیم و یونیورس‌مون رو گسترش می‌دادیم. وقتی که به تاریخچه‌ی انتشارات دی سی نگاه می‌کنید، که خودم همیشه این کار رو می‌کنم، سال ۱۹۶۸ کاراکتر هایی مثل Brother Power، The Creeper، Metamorpho و چنین چیزهایی می‌بینید. کاراکتر هایی که در اون زمان موفق نشدند، ولی حالا ۵۰ سال بعد داریم راجع به اونها حرف می‌زنیم… و امیدوارم که ۵۰ سال دیگه مردم راجع به دمیج یا ساید ویز حرف بزنن… ما داریم در دوره‌ای که مردم با نوستالژی زندگی می‌کنند یک قلمرو جدید می‌سازیم.
من می‌خوام که ساید ویز رو به سمت مالتی‌ورس تاریک پیش ببرم. این کمیک بوک، ارتباط زیادی با رویداد متال داره، بنابراین ما به درون مالتی‌ورس تاریک میریم… در سری ساید ویز قراره که شاهد ورژن تاریک کاراکتر های دنیای سوپرمن باشیم… .

سایدویز

دیدیو هم چنین وعده‌ی کاراکتر Super-Brain Lois Lane و دیگر ایده‌های خراب شده‌ی عصر نقره‌ای را داد. به علاوه، دن دیدیو و گرنت موریسون روی کمیک ساید ویز: سالیانه همکاری خواهند کرد، که گفته می‌شود کاراکتر های دنیای سوپرمن نیز در آن حضور پیدا می‌کنند. این کمیک سالانه در هالووینِ آینده منتشر خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments