از چهارمین زیرمجموعه انتشارات دی سی رونمایی شد [SDCC2019]

چند هفته‌ از زمانی که انتشارات دی سی با هدف توازن بین عناوین خود، آن ها را در سه بخش دسته بندی کرد، می گذرد. آن سه دسته عبارت بودند از مجموعه‌ی DC Kids و DC Universe و DC Black Label که هر کدام عناوین مختص به رده‌ی سنی خودشان را منتشر می کردند. اما اکنون در مراسم کمیک کان سن دیگو، از چهارمین بخش انتشارات دی سی نیز رونمایی شد.

این زیرمجموعه که به نظر می آید نام DC Graphic Novels for Young Adults را برای خود برگزیده، قرار است عناوینی که سابقاً در زیرمجموعه‌ی DC Ink قرار داشته‌اند را تحت نام خود منتشر کند. همانطور که از عنوان آن پیداست، این زیرمجموعه‌ برای خوانندگان جوان و تا حدی بالغ به وجود آمده است.

DC Graphic Novels for Young Adults

با وجود این مجموعه‌ی جدید، بخش DC Kids دچار تغییر نام شد و اسم آن به DC Graphic Novels for Kids تغییر پیدا کرد. از عناوین زیرمجموعه‌ی جدید دی سی می توان به رمان های گرافیکی‌ای مانند Wonder Woman: Warbringer و Gotham High و چندین عنوان دیگر اشاره کرد.

در نهایت اکنون بخش های مختلف انتشارات دی سی، از چهار مجموعه‌ی DC Graphic Novels for Kids و DC Graphic Novels for Young Adults و DC Universe و DC Black Label تشکیل می شوند. همچنین طبق صحبت های دن دیدیو، ممکن است که مجموعه های کوچک تری مانند Wonder Comics و Young Animal و البته Sandman Universe که سابقاً عنوان Pop-up را به دوش می کشیدند، اکنون با نام Pop-ups شناخته شوند.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments