از کمیک جدید واندرومن در بلک لیبل رونمایی شد

در حالی که «واندرومن» به سالگرد ۸۰ سالگی خود نزدیک می‌شود، انتشارات دی‌سی نیز از برنامه‌های خود برای این واقعه رونمایی می‌کند. از عنوان ویژه‌ی ۱۰۰ صفحه‌ای گرفته تا سری کمیک اختصاصی شخصیت «نوبیا» و همین‌طور، تقریباً ۱۶ عنوان دیگر، همه نشان از آن دارند که انتشارات دی‌سی می‌خواهد ۸۰ سالگی پرنسس‌ِ آمازون را به‌طور مفصل تبریک بگوید. اما یکی دیگر از پروژه‌های اخیراً معرفی شده‌ی دی‌سی عنوانی است که شاید برای عده‌ی بسیاری آشنا باشد؛ پروژه‌ای که به احتمال فراوان در میان رونمایی‌های امروز برای شخصیت واندرومن، تعداد مخاطبان بیشتری داشته باشد.

عنوان Wonder Woman Historia: The Amazons، توسط «کلی سو دکانیک» و «فیل حیمنز» خلق می‌شود و تحت زیرمجموعه‌ی بلک لیبل به چاپ خواهد رسید. از‌ همین رو، می‌توان گفت که این عنوان برای مخاطبان بزرگسالِ واندرومن به چاپ می‌رسد. همچنین با توجه به نام این داستان، هواداران باید انتظار رو‌به‌رو شدن با گذشته‌ی جهان کمیک‌های واندرومن و آمازون‌ها را داشته باشند.

این اثر سابقاً هنگام تاسیس زیرمجموعه‌ی بلک لیبل معرفی شده بود و جزء سه عنوان آغازین این زیرمجموعه بود. با این وجود، تا به امروز هیچ خبری از آن به گوش نرسید، به‌طوری که بسیاری گمان می‌کردند این اثر کنسل شده است. به‌غیر از فیل حیمنز که طراح شماره‌ی اول است، «جین ها» و «نیکولا اسکات» نیز از هنرمندانی هستند که در خلقِ نقش و نگار قسمت دوم و سوم نقش دارند. خلاصه‌ی داستان Wonder Woman Historia: The Amazons به شرح زیر است:

هزار سال پیش، ملکه «هرا» و الهه‌های پانتئون المپیا از نمونه‌های مذکر خود ناخشنود شدند… و دور از چشم آنان نقشه‌ای را عملی کردند. جامعه‌ای نو آفریده شده بود؛ جامعه‌ای که زمین نمونه‌اش را ندیده بود، قادر به انجام اعمالی شگفت‌انگیز و وحشتناک. اما وجود آن نمی‌توانست برای همیشه یک راز باقی بماند. هنگامی که زنی به‌نام «هیپولیتا» از راه‌ و روش‌ آمازون‌ها روی برگردان شد، مجموعه‌ای از اتفاقات شروع به رخ دادن کردند که آغازگر جنگی در بهشت بودند. و البته، آغازگر آفرینش بزرگ‌ترین نگهبانی که زمین به خود دیده است.

در کنار خلاصه‌ی داستان، کلی سو دکانیک طی توییتی کوتاه درباره‌ی تازه‌ترین اثرش چنین گفت:

به معنی واقعی کلمه، این کمیک سال‌هاست که در دست توسعه قرار داره و این قول رو بهتون می‌دم، هر ساعت از اون [پروسه] ارزشش رو داشته.

هواداران می‌توانند ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) منتظر انتشار قسمت اول این اثر در قالب ۶۴ صفحه باشند. همچنین، قسمت‌های دوم و سوم آن در بهار و پاییز سال ۲۰۲۲ انتشار می‌یابند.

8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments