کمیک تک قسمتی Incoming آینده دنیای مارول را خواهد ساخت [D23 2019]

مراسم D23 از ابتدا تا کنون پر از شگفتی و سورپرایز برای هواداران مارول بوده است و حالا که کمپانی دیزنی و استودیو مارول حسابی هواداران خود را به وجد آورده‌اند، نوبت به انتشارات مارول رسیده تا هواداران خود را راضی نگه دارد. از همین رو ادیتورهای این انتشارات، سی. بی. کبولسکی و تام بروورت، صحنه را به خود اختصاص دادند تا پیرو ۸۰ سالگی مارول سخن بگویند و البته مهم تر از آن، از رویداد بعدی آن رونمایی کنند؛ رویدادی عظیم که گفته می شود قرار است آینده‌ی دنیای مارول را برای همیشه تغییر دهد.

عنوان تک قسمتی Incoming در ماه دسامبر منتشر خواهد شد. با وجود آنکه نامی از نویسنده و طراح آن برده نشده، اما انتشارات مارول تصویری مرموز از این رویداد را منتشر کرده است. آن طور که بنظر می رسد، در این عنوان شاهد حضور شخصیت های کیهانی دنیای مارول خواهیم بود. گفته می شود که چشمانی که بر روی تصویر قابل رویت هستند می توانند متعلق به ثانوس و یا دخترش، گامورا باشند؛ چرا که برخی هواداران احتمال می دهند سیاره‌ای که در حال سوختن است در اصل ساتورن می باشد و لازم به ذکر است که ثانوس زاده‌ی یکی از قمرهای این سیاره است.

Incoming

هنوز مشخص نیست که آیا این رویداد ارتباطی با داستان Annihilation: Scourge Alpha خواهد داشت یا خیر. همچنین گفته می شود که این کمیک تک قسمتی خود پیش زمینه‌ای برای سال ۲۰۲۰ و رویداد بزرگ موجود در این سال خواهد بود. کبولسکی در بخشی از بیانیه‌ی خود عنوان کرد:

حقا که این [عنوان] برای اونچه که در سال های جاری توی دنیای مارول اتفاق میفته زمینه چینی می کنه.

همچنین طبق خلاصه‌ای که وبسایت مارول منتشر کرده است، این عنوان آینده‌ی این انتشارات را شکل خواهد داد و تمام دنیای آن را از زمان رویداد حماسه‌ی فونیکس سیاه تا به کنون عوض خواهد کرد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments