کمیک Marvel Comics 1001 به دنبال عنوان Marvel Comics 1000 منتشر خواهد شد

انتشارات مارول، یکی از دو غول صنعت کمیک، در آستانه‌ی ۸۰ سالگی خود به سر می برد و قرار است به مناسبت این اتفاق هواداران خود را با برنامه ها و عناوین زیادی غافلگیر کند. در راس این عناوین، نام عنوان Marvel Comics 1000 به چشم می خورد که تقریباً در حدود یک ماه پیش از آن رونمایی شد و قرار است میزبان گروه بزرگی از نویسندگان و طراحان مطرح دنیای کمیک باشد. اما این پایانی بر اخبار مرتبط با ۸۰ سالگی انتشارات مارول نبود، زیرا کمی بعد از این اتفاق، تصویری با مضمون Marvel Comics 1001 منتشر شد که انتظار می رفت دنباله‌ای بر عنوان Marvel Comics 1000 باشد. حال به صورت رسمی از این عنوان که داستان قسمت قبلی خود را تکمیل خواهد کرد، رونمایی شد.

این کمیک در فصل پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و داستان Eternity Mask، که در عنوان Marvel Comics 1000 آغاز می شود را ادامه خواهد داد. همچنین گفته می شود که از هویت صاحب مرموز این جنگ افزار کیهانی، پرده برداری خواهد شد.

Marvel Comics 1001

هنرمندانی که برروی این عنوان کار خواهند کرد عبارت‌اند از:

ال یویینگ، نیک اسپنسر، جی. ویلو ویلسون، اسکات آکرمن، ACO، برایان پوشن، هاوارد چایکین، ویتا آیالا، اومبرتو راموس، آدری لوب، داریو برزوئلا، آن نوکنتی، کیم جاکینتو، جیمی پالمیوتی، آماندا کانر، دکلان شالوی، کاری اندروز، ایمی ریدر، ناتاچا بوستوس، فرانک تیری، دن پانوسیان، آندره لیما آرائوجو، بیل موریسون، ترینا رابینس، مارک گوگنهایم و هنرمندانی دیگر.

از نکات جالب توجه این لیست، بیشتر شدن تعداد هنرمندان زن نسبت به عنوان Marvel Comics 1000 و کمرنگ تر شدن نقش ال یویینگ در این عنوان می باشد که همین مسئله نیز پیش از این مورد انتقاد قرار گرفته بود. داستان عنوان Marvel Comics 1000 از سال ۱۹۳۹ (سال تولد انتشارات مارول) آغاز خواهد شد و رفته رفته به زمان حال خواهد رسید. هر صفحه‌ی آن نیز پیرامون یک سال از جهان مارول است.

کمیک Marvel Comics 1001 در ماه سپتامبر سال میلادی جاری منتشر خواهد شد.

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments